Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
2babygirls skriver: Min søde mand har givet mig disse
Min søde mand har givet mig disse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
_-Kathrine-_ skriver: OkJo, kun 1 på hver
OkJo, kun 1 på hver
Omsorgsgiver skriver: Super flot Ved du hvor han har købt dem?
Super flot Ved du hvor han har købt dem?
Ved Chanti.DK :-)
2babygirls skriver: O Ved Chanti.DK :-)
O
Laulund87 skriver: Hvor kan de købes?
Hvor kan de købes?
Min svigermor bor i Norge, så det er der hun har købt dem ved en guldsmed.
Jeg har ledt lidt på nettet for at se, om jeg kunne finde dem, og jeg fandt denne side, som jeg synes, har rigtig mange fine varianter, selvom det ikke er lige dem, jeg har.
http://www.mittnavnesmykke.no/Products.aspx?p=218&m=218&gclid=CJz1_s7CzLgCFbN3cAodtVUA_Q
Ciss skriver: Min svigermor bor i Norge, så det er der hun har købt dem ved en guldsmed. Jeg har ledt lidt på nettet for at se, om jeg kunne finde dem, og jeg fandt denne side, som jeg synes, har rigtig mange fine varianter, selvom det ikke er lige dem, jeg har. http://www.mittnavnesmykke.no/Products.aspx?p=218&m=218&gclid=CJz1_s7CzLgCFbN3cAodtVUA_Q
Der er sørme også mange søde
Omsorgsgiver skriver: Tusind tak Det er lige sådan noget jeg har i tankerne Hvor er der bare mange flotte smykker
Tusind tak Det er lige sådan noget jeg har i tankerne Hvor er der bare mange flotte smykker
Ja der er ret mange flotte smykker og det gode er at finder man ikke lige det man elsker så kan man selv designe
Jeg har ingen navne
men har en lyserød zafir, og en blå Rubin som jeg fik af manden i forbindelse med mine børns fødsel..
Dem har jeg i en halskæde af guld, omringet at små diamanter..
Derudover har jeg pandoras mor/barn hjerte, i blå og rød
CAWI skriver: Har ikke selv noget, men en fra min mødregruppe, fik et guld hjerte af sin mand i morgengave til deres bryllup.I dag er der så tre diamanter i, som symboliserer deres tre børn
Har ikke selv noget, men en fra min mødregruppe, fik et guld hjerte af sin mand i morgengave til deres bryllup.I dag er der så tre diamanter i, som symboliserer deres tre børn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128