Har du et smykke med dit barns/børns navne på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.139 visninger
20 svar
7 synes godt om
25. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Jeg tænker at jeg istedet for en tatovering med min datters navn så har jeg tænkt på enten en halskæde eller armbånd med hendes navn på.
Er der nogen der har det og vis mig gerne et billede af det så jeg kan få inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Ciss

25. juli 2013

Ciss

Glemte teksten.

Jeg har disse - en pige og en dreng. Der er ikke navn på, men jeg bruger dem meget og de betyder meget for mig. Jeg fik dem i barselgaver af min svigermor og har dem i en sølvkæde.

- Men man kan få mange lignende, som i forskelligt design er lavet som drenge og piger. Der er rigtig mange fine.

Anmeld

25. juli 2013

Fenja09

Omsorgsgiver skriver:

Jeg tænker at jeg istedet for en tatovering med min datters navn så har jeg tænkt på enten en halskæde eller armbånd med hendes navn på.
Er der nogen der har det og vis mig gerne et billede af det så jeg kan få inspiration

Nej det har jeg ikke, men jeg har en halskæde med min mors navn

Men prøv at gå ind på kobra.dk de har ret mange fine smykker med navn og tekst - du kan få inspiration og har også mulighed for at designe dit eget smykke.

/Fenja

Anmeld

25. juli 2013

_-Kathrine-_

25. juli 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
_-Kathrine-_ skriver:

Jeg har disse
http://www.janekoenig.dk/vedhaeng/love-tag-vedhaen g.html
For mine sønner

Flotte Men man kan kun vælge 1 bogstav ikke??

Anmeld

25. juli 2013

Laulund87

Ciss skriver:

Glemte teksten.

Jeg har disse - en pige og en dreng. Der er ikke navn på, men jeg bruger dem meget og de betyder meget for mig. Jeg fik dem i barselgaver af min svigermor og har dem i en sølvkæde.

- Men man kan få mange lignende, som i forskelligt design er lavet som drenge og piger. Der er rigtig mange fine.

Hvor kan de købes?

Anmeld

25. juli 2013

2babygirls

Omsorgsgiver skriver:

Min søde mand har givet mig disse 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2013

_-Kathrine-_

Omsorgsgiver skriver:

Flotte Men man kan kun vælge 1 bogstav ikke??

Jo, kun 1 på hver

Anmeld

25. juli 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Fenja09 skriver:

T

Nej det har jeg ikke, men jeg har en halskæde med min mors navn

Men prøv at gå ind på kobra.dk de har ret mange fine smykker med navn og tekst - du kan få inspiration og har også mulighed for at designe dit eget smykke.

/Fenja

Tusind tak Det er lige sådan noget jeg har i tankerne Hvor er der bare mange flotte smykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.