Hvor meget har i ca. brugt på at forberede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

Hullabullabulla

Omkring 15000 tror jeg. Barnevogn og autostol købte vi fra ny - meget andet såsom vugge, seng og skråstol er arvet af min søster - tøj måtte vi finde andet sted da vi har fået en dreng og min søster har 2 piger.

Barnevogn +autostol 8000 (endda med 25%rabat) 

tøj, madras, lagner, håndklæder 3000

tøj købt fra nyt 2000

badekar, ikea højstol, sengetøj, sengerand, diverse nips ca 2000

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Som overskriften lyder, hvor mange penge har i så ca. brugt på at købe ind til jeres første barn?
Hvis i tager alt til overvejelse:
Tøj, legetøj, krops prodrukter, bade produkter, puslebord, kravlegård, tremmeseng, barnevogn, autostol, sutter, sutteflasker, mm. hvad tror du så det løber op i?

Knus og på forhånd tak for dit svar.

Tror vi brugte onkring de 10.000-12.000 kr. Vi var så heldig at arve en masse, men barnevignen + diverse tilbehøre dertil løb hurtigt op. Dog forelsket vi os også i en dyre en af slagsen

Anmeld

27. juli 2013

M&N

Vi har nok rundt regnet brugt 25.000-30.000. 

Alene i sig selv kostede barnevognen 10.000. 

Pengene er gået til seng, puslebord + tilbehør.

En masse tøj og en mor der tit skifter smag eller har behov for noget nyt.

Anmeld

27. juli 2013

Bebsen

Brugte ca 5000, på alt.

Anmeld

27. juli 2013

EnGodMor

25 til 30 tusinde. 

Men det er os med at renovere værelse, som består af spartling, væv opsætning,maling, nyt loft, lamper, seng, barnevogn osv. 

Anmeld

27. juli 2013

serinasmor

Vi fik rigtig meget i gave af mine svigerforældre - herunder barnevogn og 2 sorte sække med brugt tøj. Den første autostol lånte vi af min søster og tremmesengen er en som kæresten selv brugte da han var baby, dog med ny madras. Vi har triptrap stol men købt den brugt hvis vi skulle have betalt for de ting vi fik i gaver når vi op på ca 10000 incl 2.Str autostol og juniorseng - og tøj og sko op til nu

Anmeld

27. juli 2013

baby012

Omkring 40.000 

Anmeld

27. juli 2013

Kris89

vi købte ny barnevogn ca. 9000,-

så har vi købt autostol og babyalarm nyt ca. 2000,-

så har vi købt alt min søsters brugte ting for 3000,-

vi har desuden købt lidt møbler til værelset og til opbevaring af tøj + div. ca. 900,-

har godt nok krydset af 15.000 og opefter, men det ligger vel omkring de 15.000

men vi har så også nu (hvis det bliver en pige) til hun er omkring 3-4 år i tøj + klapvogn og diverse dyre ting til omkring 2-3 års alderen. så ved ikke om mit regnestykke rigtig gælder.

Anmeld

27. juli 2013

FrkZier

Som overskriften lyder, hvor mange penge har i så ca. brugt på at købe ind til jeres første barn?
Hvis i tager alt til overvejelse:
Tøj, legetøj, krops prodrukter, bade produkter, puslebord, kravlegård, tremmeseng, barnevogn, autostol, sutter, sutteflasker, mm. hvad tror du så det løber op i?

Knus og på forhånd tak for dit svar.

jeg har stemt under 10.000 - men det så også kun fordi svigermor har betalt barnevognen, hvis vi selv skulle have betalt den var vi nok mellem 10-15.000 og 90% af hans tøj osv. er købt brugt billigt, har ikke købt særlig meget fra nyt

Anmeld

27. juli 2013

SjeBets

Under 10.000 jeg blev gravid alt for ung, og havde ingen penge, men har en søster som er 4 år yngre end min datter så jeg arvede alt fra min søster til min datter. Vi var begge på SU så havde ingen penge overhovedet til noget.

Her 3 gang hvor det er som 1. gang fordi jeg har intet, da jeg ikke regnede med at skulle have flere, da den yngste bliver 9 her lige om hjørnet, regner jeg stadig ikke med at komme over de 10.000 jeg husler mig til billige ting, og har en bror som har to små, så låner lidt der til de skal have en mere. Køber lidt men det bliver ikke for over 10.000 den her gang er det ikke fordi vi ikke har pengene, men er bare nærig .. hø hø

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.