Hvor meget har i ca. brugt på at forberede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget har i ca. brugt på jeres første barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.648 visninger
23 svar
4 synes godt om
25. juli 2013

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, hvor mange penge har i så ca. brugt på at købe ind til jeres første barn?
Hvis i tager alt til overvejelse:
Tøj, legetøj, krops prodrukter, bade produkter, puslebord, kravlegård, tremmeseng, barnevogn, autostol, sutter, sutteflasker, mm. hvad tror du så det løber op i?

Knus og på forhånd tak for dit svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Clisolka

Som overskriften lyder, hvor mange penge har i så ca. brugt på at købe ind til jeres første barn?
Tøj, legetøj, krops prodrukter, bade produkter, puslebord, kravlegård, tremmeseng, barnevogn, autostol, sutter, sutteflasker, mm. hvad tror du så det løber op i?

Jeg vil skyde på vi brugte omkring 10.000 kr  Mange af tingene fik vi brugt - men den dyre post er barnevognen 

Anmeld

25. juli 2013

Malthe2010

Det kommer jo helt an på om man vil have alt fra nyt, eller om man kan "nøjes" med brugte ting og sager  

Her var vi så heldige at vi fik barnevognspakke (barnevog, lift, tremmeseng, og lidt andre småting) af mine forældre, derudover har jeg købt meget brugt tøj, og legetøjet er også købt brugt....

man kan finde rigtig mange gode ting og sager som folk har til salg, hvis man bare har mod på at bruge noget andre har brugt før

så vi har brugt langt fra 10.000kr men gaverne inkl. Bliver det måske deromkring, men har ikke noget reel fornemmelse...

Anmeld

25. juli 2013

Karla

Anonym skriver:

Nu har vi været så heldige at arve en del, og desuden få barnevognen betalt. Men vi havde sparet 15.000 op, og har så valgt at tilkøbe en masse Nice to have ting fx har vi købt en stokke stol med tilhørende newborn stol. Og så har vi valgt at bruge en del penge på puslepude/ammepude/sengerand for at få lige præcis de farver og design vi ønsker. Nu når vi havde sparet penge op. Desuden har vi valgt at købe noget tøj selv, fordi vi synes det er en vigtig ting i gravid processen - at gå ud og vælge noget tøj, som vi har købt fordi det var lige det vi godt kunne lide. Så løber det op hvis vi selv skulle have købt barnevognen ville vi nærme os de 25.000 kr. Men det kan gøres meget billigere

Anmeld

25. juli 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Har skrevet under 10.000 men det kommer nok derop omkring ca.
Vi har købt stort set alt brugt, autostol+base, puslebord, badekar på stativ , tremmesengen og meget meget andet. Det eneste større som kommer helt nyt er barnevogn som vi har fundet til 7100,- og den får vi lidt tilskud til af bedste forældrene så derfor kan vi holde os på lige under 10.000

Anmeld

25. juli 2013

Ciss

Vi betalte selv en ny barnevogn, men det meste af resten fik vi eller lånte vi, så det var meget lidt tøj, vi selv købte, og ud over det var det bare lidt babyolie og lignende, et babybadekar, lidt klude og en puslepude.

Efterhånden blev det jo mere, men af de ting, vi havde på plads, før hun kom er jeg sikker på, at vi var under 10.000.

Anmeld

25. juli 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Næsten ingenting ...

Barnevognen , alt tøj op til str. 62 , badekar med sæde fik vi gratis ..

Vi købte selv , LIDT tøj(500kr.) , autostol(150 kr.) , Sutteflasker(150 kr.) og diverse små ting .. Som neglesaks , næsesuger osv..

Vil tro vi selv brugte omkring 1500 kr. da vi ventede Oscar ..

Anmeld

26. juli 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Laaaangt under 10000,- 

Men vi har også været så heldige at arve stortset ALT!! Vi har ikke brugt mere end max et par tusind  

Anmeld

26. juli 2013

Laulund87

Omkring 10.000 kr vil jeg tro. Vi købte barnevogn, tremmeseng, vugge, puslebord og andre store ting af nyt. Det ville jeg have

Vi arvede ikke, men købte to flyttekasser tøj brugt.

Anmeld

26. juli 2013

Mother-love

Tror måske vi brugte maks 3000. Men vi fik så også både barnevogn, seng, skråstol, ativitetstæppe og tøj af bedsteforældrene.
Barnevognen og legetøjet fik vi af svigermor. Legetøjet fordi hun får 40 procent rabat på fisher Price og barnevognen havde hun altid lovet min kæreste hun ville give hvis han fik børn. ( han er ene barn) sengen og tøjet fik vi af min far og hans kone. Vi havde selv købt en masse tøj for 700 kr fra Disney men min far ville give os det. Hvor jeg sagde nej og så havde han overført pengene til min konto alligevel hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.