Parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

TrineMine86

***S*** skriver:

Vi er os stadig sammen og skal giftes til sommer!

men giver Katja helt ret, det er en kæmpe prøvelse at få børn!! men ser ud til vi er mange der klare oalligelvel!!

Dejligt 

Vi skal også giftes til sommer  Hvornår skal i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

TrineMine86

Jems skriver:

Vi er stadig sammen  Vi et lige blevet gift 

Stort tillykke  Hvor dejligt.. 

Vi skal giftes til sommer 

Anmeld

26. september 2013

***S***

TrineMine86 skriver:

Dejligt 

Vi skal også giftes til sommer  Hvornår skal i? 

Vi har sat datoen den 9 august !! ❤❤

vi har 13 års dag D. 9 april!  

hvad med jer?? IHF stort TILLYKKE med KÆRLIGHEDEN! ❤ 

Var han på knæ?! 

Det var Martin en høj hellig mandag! Havde skaffet barnepige og hentet sushi og røde roser! det var så hyggeligt !! ❤  

Anmeld

26. september 2013

TrineMine86

***S*** skriver:

Vi har sat datoen den 9 august !! ❤❤

vi har 13 års dag D. 9 april!  

hvad med jer?? IHF stort TILLYKKE med KÆRLIGHEDEN! ❤ 

Var han på knæ?! 

Det var Martin en høj hellig mandag! Havde skaffet barnepige og hentet sushi og røde roser! det var så hyggeligt !! ❤  

ja det er helt vildt dejligt 

Vi skal giftes d. 05/07-14 på vores 8 1/2 års dag 

Ej hvor er din mand romantisk  Min har ikke været rigtig på knæ, men mener han nok skal nå det inden brylluppet  Han er lige blevet opereret i knæet for 2 gang på under 1 år, og bruger derfor den undskyldning med dårlige knæ og bla bla blaa.. 

Anmeld

27. september 2013

***S***

TrineMine86 skriver:

ja det er helt vildt dejligt 

Vi skal giftes d. 05/07-14 på vores 8 1/2 års dag 

Ej hvor er din mand romantisk  Min har ikke været rigtig på knæ, men mener han nok skal nå det inden brylluppet  Han er lige blevet opereret i knæet for 2 gang på under 1 år, og bruger derfor den undskyldning med dårlige knæ og bla bla blaa.. 

Hahahhahah!! typisk mænd!!!  

fint med datoen! ❤❤ og selvfølgelig kan han da nå det i nu! har du kigget på kjoler? Min er købt, sad og kiggede på nettet en aften Og så var kjolen der sku!! i en lille butik i Roskilde.

Anmeld

28. september 2013

TrineMine86

***S*** skriver:

Hahahhahah!! typisk mænd!!!  

fint med datoen! ❤❤ og selvfølgelig kan han da nå det i nu! har du kigget på kjoler? Min er købt, sad og kiggede på nettet en aften Og så var kjolen der sku!! i en lille butik i Roskilde.

Ej hvor dejligt at du har fundet KJOLEN  Hvor dejligt at have den på plads 

Jeg har kigget på nettet, men ellers ikke.. Er gået igang med et større vægttab, så vil vente til foråret 

Ja det er i hvert fald typisk min mand hehe.. 

Hvad har i ellers styr på, udover kjolen selvfølgelig  Hvor mange inviterer i osv? 

Anmeld

28. september 2013

***S***

TrineMine86 skriver:

Ej hvor dejligt at du har fundet KJOLEN  Hvor dejligt at have den på plads 

Jeg har kigget på nettet, men ellers ikke.. Er gået igang med et større vægttab, så vil vente til foråret 

Ja det er i hvert fald typisk min mand hehe.. 

Hvad har i ellers styr på, udover kjolen selvfølgelig  Hvor mange inviterer i osv? 

Spændende med vægt tab, hvor meget vil du gerne tabe?  

hmm ikke rigtig så meget andet!! er i gang med at finde ud af hvordan vores indbydelser skal være! Vi køre sort, Hvidt med lidt pink tema! (mig pink stiletter, Martin pink strømper) ;D 

vi regner med at invitere 80-90 mennesker! (Jeg har stor familie og vi har en stor vennekreds)  

hvad med jer, hvad har I styr på? Hvor mange staser I på I bliver?

Anmeld

29. september 2013

TrineMine86

***S*** skriver:

Spændende med vægt tab, hvor meget vil du gerne tabe?  

hmm ikke rigtig så meget andet!! er i gang med at finde ud af hvordan vores indbydelser skal være! Vi køre sort, Hvidt med lidt pink tema! (mig pink stiletter, Martin pink strømper) ;D 

vi regner med at invitere 80-90 mennesker! (Jeg har stor familie og vi har en stor vennekreds)  

hvad med jer, hvad har I styr på? Hvor mange staser I på I bliver?

Uh det er et større projekt, vejer ca 35-40 kg for meget, men skal min. Have tabt 20 kg inden brylluppet, så er jeg ok tilfreds 

ej det farve tema overvejer vi også lige pt, ihvertfald fald det hvide/sorte og så vakler vi lidt med pink, limegrøn, gul.. 

Vi har jo selvfølgelig booket kirke, lokaler og mad, musikken mangler vi at få helt på plads :-) 

jeg er også ved at tjekke inspiration til indbydelser. 

Vi har også kæmpe familier, vi har dog valgt at skære kraftigt ned både på familie og venner. 

Vi invitere omkring de 70 

Anmeld

1. oktober 2013

***S***

TrineMine86 skriver:

Uh det er et større projekt, vejer ca 35-40 kg for meget, men skal min. Have tabt 20 kg inden brylluppet, så er jeg ok tilfreds 

ej det farve tema overvejer vi også lige pt, ihvertfald fald det hvide/sorte og så vakler vi lidt med pink, limegrøn, gul.. 

Vi har jo selvfølgelig booket kirke, lokaler og mad, musikken mangler vi at få helt på plads :-) 

jeg er også ved at tjekke inspiration til indbydelser. 

Vi har også kæmpe familier, vi har dog valgt at skære kraftigt ned både på familie og venner. 

Vi invitere omkring de 70 

Det er dælme sejt af dig!! Håber du når dit mål!  

Kan godt lide det sort/hvide tema, men synes som jer der skal en farve til!  

Så har I os en fejl der skal lave indbydelser til!  

Vi har fået styr på, mad, musik, lokale, kirken, kørsel fra kirken, fotograf og min kjole! Alt det andet snakker vi lidt om en gang i mellem! som skrevet tidligere så er vi begyndt at kigge på indbydelser, vi har fundet det flotteste monogram! ❤

Vi må lige følge hinanden og måske inspirere hinanden os!  

Kender en som har haft succes med noget der hedder Turboslank, måske værd at se nærmere på!

Anmeld

13. oktober 2013

TrineMine86

***S*** skriver:

Det er dælme sejt af dig!! Håber du når dit mål!  

Kan godt lide det sort/hvide tema, men synes som jer der skal en farve til!  

Så har I os en fejl der skal lave indbydelser til!  

Vi har fået styr på, mad, musik, lokale, kirken, kørsel fra kirken, fotograf og min kjole! Alt det andet snakker vi lidt om en gang i mellem! som skrevet tidligere så er vi begyndt at kigge på indbydelser, vi har fundet det flotteste monogram! ❤

Vi må lige følge hinanden og måske inspirere hinanden os!  

Kender en som har haft succes med noget der hedder Turboslank, måske værd at se nærmere på!

Ja vi skal da bestemt følge hinanden, dejligt med nogen at snakke bryllup med, som selv står i de samme tanker hehe 

Jeg er i fuld gang med indbydelser nu, vi endte ud i det samme farvetema som jer, simpelthen pga vi fandt de smukkeste brudepigekjoler i pink hehe.. 

hvor har du fundet monogrammer henne? Jeg har nemlig selv været ved at lave vores, men synes egentlig det er lidt svært 

Tak for tippet om turboslank, det vil jeg lige tjekke ud 

super skønt at i allerede har styr på så meget, det må da lette lidt i hovedet, synes i hvert fald tankerne om bryllup fylder en del hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.