Parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er i stadig sammen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.145 visninger
20 svar
19 synes godt om
25. juli 2013

TrineMine86

Hej alle september mødre 

Læste engang at "skilsmisse procenten" er ret høj hos par der er 1 gangs forældre, og at de fleste af dem der går fra hinanden gør det inden barnet fylder 2

derfor laver jeg lige en afstemning da vores børn snart fylder de 2 år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

L&V

TrineMine86 skriver:

Hej alle september mødre 

Læste engang at "skilsmisse procenten" er ret høj hos par der er 1 gangs forældre, og at de fleste af dem der går fra hinanden gør det inden barnet fylder 2

Vi er stadig sammen og nu med to unger under to.. Det klare vi nu nok os

Anmeld

25. juli 2013

Kofoed.

Vi havde 9 måneder hver for sig og er nu sammen igen. men det har dog ikke været pga Anastasia eller at vi er blevet forældre. Det havde mere at gøre med Isabella, som vi ikke fik. sygdom, begge gik hjemme osv., så efter lidt luft fra hinanden, så fandt vi en alternativ løsning, indtil vi er klar til næste skridt.

Anmeld

29. juli 2013

SaNiNa

Vi er stadig sammen og nu har vi to dejlige unger... Jeg mener man også skal huske at man er kæreste/mand og kone også selvom der er børn.
Vi laver sjælden noget uden vores børn, men om aften når de er puttet så kan vi da sagtens side og putte i sofaen til en film, eller andet hvor vi bare er sammen.

Det er sål lidt der skal til for at den anden part føler sig værdsat i dagligdagen, et lille kram og et kys kan virkelig gør meget.

Anmeld

29. juli 2013

Ka+Ma=Be

Vi er også stadig sammen!  

Jeg kan egentlig godt forstå statistikken. Det sker mange ting de første to år og man bliver da sat på prøve. Jeg kunne også forestille mig at mange finder ud af at man måske ikke er så enige om tingene som man troede.

Jeg synes det har været en prøvelse men heldigvis ikke en der er gået ud over vores forhold (7, 9, 13 .)

Anmeld

29. juli 2013

sabrina89

vi er stadig sammen og venter nu nummer 2 til januar

Anmeld

30. juli 2013

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Vi er også stadig sammen!  

Jeg kan egentlig godt forstå statistikken. Det sker mange ting de første to år og man bliver da sat på prøve. Jeg kunne også forestille mig at mange finder ud af at man måske ikke er så enige om tingene som man troede.

Jeg synes det har været en prøvelse men heldigvis ikke en der er gået ud over vores forhold (7, 9, 13 .)

Ka os sagtens forstå det.. Syntes især det første år var hårdt..Den manglende nattesøvn, alt var nyt og uafprøvet grund osv.. Ja puha det er ik kun en dans på roser og lyserøde skyer

Anmeld

2. august 2013

MomInTheMaking

TrineMine86 skriver:

Hej alle september mødre 

Vi er bestemt også stadig sammen.

Anmeld

22. august 2013

Jems

Vi er stadig sammen  Vi et lige blevet gift 

Anmeld

22. september 2013

***S***

Vi er os stadig sammen og skal giftes til sommer!

men giver Katja helt ret, det er en kæmpe prøvelse at få børn!! men ser ud til vi er mange der klare oalligelvel!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.