Turen går til.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2009

tumle81

Tina2 skriver:

Ja, jeg glæder mig også HELT vildt! Trænger til sol og varme, synes det er svært at ta' det her vejr:-(

Dejligt I kan komme afsted næste år. Vi har ikke prøvet kør-selv og har slet ikke mod på det endnu.... Bare tanken om at skulle køre så langt og unger der keder sig i bilen.....

Så vi er klart til fly pt:-)

Har du det godt? Hvornår er det du har termin?

Hej Søde

Det er lige lidt tid siden jeg har haft tid til at komme forbi og læse

Jeg har haft ungerne hjemme i noget tid efterhånden, længere smøre om H1N1 i institutionen og min moster og niece som har været syge af andre årsager!!

Nå men alt i alt har jeg det udemærket, mit bækken kan jeg dog god mærke en del til og især de sidste 14 dage er det bare blevet værre. Vågner ofte om natten og har ondt :-(

Var til JM i går og alt så fint ud, bortset fra sukker i urinen, så på mandag skal jeg til glukose belastning på sygehuset :-( Det har jeg dog også døjet med de to andre gange, så tager det stille og roligt indtil videre...

Jeg har termin d 27 oktober, så er netop kommet i 3. trimester. Puha tænk der kun er 3 mdr tilbage...

Er ikke bekymret over at skulle køre sydpå med ungerne, vi gjorde det jo også sidste år, og synes det gik nemt og godt. Vi havde dvd med til Victoria og det er altså god underholdning og så sørgede vi for at holde tilpas med pauser samt køre meget om natten...
Vi regner med at tage 3 uger til sommer, og så ellers bare køre rundt og hygge os, måske køre forbi tour de france, det vil Peter enormt gerne ;-)

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

Tina2

Ja, det skal da nok blive en god tur:-) Vi har ikke dvd'er i bilen (endnu) men kunne nu ikke forestille mig de kunne være underholdt af det hele vejen... Især ikke Milas Han har ild i røven og brokker sig tit over at køre i bil mere end en time....
Kan være vi prøver det når de blir ældre, men bestemt ikke nu.....

Træls med bækkenet, kender det jo så godt:-( Pas godt på dig selv......
Er det ikke vildt mærkeligt denne gang ikke at vide kønnet?

Anmeld

5. august 2009

tumle81

Jo det er meget mærkeligt og alle spørger også om vi ved hvad det bliver... Det er vist efterhånden mest normalt at vide det...

På en måde er det faktisk ret vildt ikke at vide det, men også rart. Det bliver en dejlig overraskelse til oktober ;-)

Passer godt på mig selv, og prøver at slappe af på de dage hvor der er mulighed for det...

Var til glukosebelastning på sygehuset forleden dag, fordi der var sukker i urinen. Det havde jeg også med både Valdemar og Victoria, så håber på at der ikke kommer mere end det her denne gang...

Knus Kathrina

Anmeld

5. august 2009

Tina2

tumle81 skriver:

Jo det er meget mærkeligt og alle spørger også om vi ved hvad det bliver... Det er vist efterhånden mest normalt at vide det...

På en måde er det faktisk ret vildt ikke at vide det, men også rart. Det bliver en dejlig overraskelse til oktober ;-)

Passer godt på mig selv, og prøver at slappe af på de dage hvor der er mulighed for det...

Var til glukosebelastning på sygehuset forleden dag, fordi der var sukker i urinen. Det havde jeg også med både Valdemar og Victoria, så håber på at der ikke kommer mere end det her denne gang...

Knus Kathrina

Yrk, har hørt det er lidt klamt..... Skal vi ha en mere skal jeg jo også, firdi Milas vejede næsten 5 kg......
Har ikke prøvet det før.....

Ja, det må være vildt ikke at vide det, men blir da fedt at tage babyen op når den er født ogse hvad det er..... Ved bare ikke om jeg kunne styre min nysgerrighed;-) Jeg vil jo sååå gerne vide det og Thomas også:-)

Anmeld

5. august 2009

Fines mor

Tina2 skriver:

Yrk, har hørt det er lidt klamt..... Skal vi ha en mere skal jeg jo også, firdi Milas vejede næsten 5 kg......
Har ikke prøvet det før.....

Ja, det må være vildt ikke at vide det, men blir da fedt at tage babyen op når den er født ogse hvad det er..... Ved bare ikke om jeg kunne styre min nysgerrighed;-) Jeg vil jo sååå gerne vide det og Thomas også:-)

Den der sukkerbelastning er altså ikke så slem, som alle snakker om.
Jeg har fået den begge gange, og har mest syntes det var røvsygt at sidde der og glo i 2 timer. Man må ikke engang sove!!! 

Anmeld

5. august 2009

tumle81

Det er heller ikke særlig rart, for det første faster man jo. PUHA!!
Det sukkervand man skal drikke er ret koncentreret, og så er det ca 2 plastik glas helt fyldt :-(
Hvorefter man skal sidde stille i 2 timer!!
Man skal sørge for at have nogle gode blade med :-)

Kan godt forstå hvis I ikke kan vente med at vide det. Hvis ikke Peter havde insisteret havde vi måske også fået det at vide igen

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.