Tina2 skriver:
Ja, jeg glæder mig også HELT vildt! Trænger til sol og varme, synes det er svært at ta' det her vejr:-(
Dejligt I kan komme afsted næste år. Vi har ikke prøvet kør-selv og har slet ikke mod på det endnu.... Bare tanken om at skulle køre så langt og unger der keder sig i bilen.....
Så vi er klart til fly pt:-)
Har du det godt? Hvornår er det du har termin?
Hej Søde
Det er lige lidt tid siden jeg har haft tid til at komme forbi og læse

Jeg har haft ungerne hjemme i noget tid efterhånden, længere smøre om H1N1 i institutionen og min moster og niece som har været syge af andre årsager!!
Nå men alt i alt har jeg det udemærket, mit bækken kan jeg dog god mærke en del til og især de sidste 14 dage er det bare blevet værre. Vågner ofte om natten og har ondt :-(
Var til JM i går og alt så fint ud, bortset fra sukker i urinen, så på mandag skal jeg til glukose belastning på sygehuset :-( Det har jeg dog også døjet med de to andre gange, så tager det stille og roligt indtil videre...
Jeg har termin d 27 oktober, så er netop kommet i 3. trimester. Puha tænk der kun er 3 mdr tilbage...
Er ikke bekymret over at skulle køre sydpå med ungerne, vi gjorde det jo også sidste år, og synes det gik nemt og godt. Vi havde dvd med til Victoria og det er altså god underholdning og så sørgede vi for at holde tilpas med pauser samt køre meget om natten...
Vi regner med at tage 3 uger til sommer, og så ellers bare køre rundt og hygge os, måske køre forbi tour de france, det vil Peter enormt gerne ;-)
Knus Kathrina
Anmeld