Turen går til.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Tina2

Ville jo ha været sydpå i uge 31, men hoooold da op så dyrt det er!!!! Ca 30.000 kr for os fire:-(

Nu er min skønne mand jo også min skønne boss, så han sagde at vi da bare tog en ekstra uges ferie senere og tager afsted der, så vi har nu bestilt til uge 34:-)

Skal til Rhodos (hvilket vi også allerhelst ville) i en uge på det hotel vi boede på sidst (i 2003 da jeg var gravid med filuca) det er 4* og super lækkert, 200 m fra vandet og 4 km til Rhodos by:-)

Nuuuuiii hvor jeg glæder mig.... Vi har bestilt med "incl", ikke "all incl", dvs vi får morgenmad, frokost og aftensmad + drikkevarer til maden.
Alt i alt med forsikringer og hele pivtøjet: 19.000 kr:-)))))))

Blir skøøøønt! Og så bestilte vi fra Aalborg, så det tager kun 10 min at køre til og fra lufthavnen, det blir sgu ikke nemmere:-))))

Ville jo ha været sydpå i uge 31, men hoooold da op så dyrt det er!!!! Ca 30.000 kr for os fire:-(

Nu er min skønne mand jo også min skønne boss, så han sagde at vi da bare tog en ekstra uges ferie senere og tager afsted der, så vi har nu bestilt til uge 34:-)

Skal til Rhodos (hvilket vi også allerhelst ville) i en uge på det hotel vi boede på sidst (i 2003 da jeg var gravid med filuca) det er 4* og super lækkert, 200 m fra vandet og 4 km til Rhodos by:-)

Nuuuuiii hvor jeg glæder mig.... Vi har bestilt med "incl", ikke "all incl", dvs vi får morgenmad, frokost og aftensmad + drikkevarer til maden.

Blir skøøøønt! Og så bestilte vi fra Aalborg, så det tager kun 10 min at køre til og fra lufthavnen, det blir sgu ikke nemmere:-))))
http://www.spies.dk/hotel/hotelMaster.aspx?HotelId=91681&marketUnit=SD

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det er da bare super skønt, sådan at kunne ordne at I lige kunne kommet sydpå alligevel! 

Og det ser da også ud til at være et dejligt sted.

Hvad er fidusen, ved at bestille inclusive og ikke all inclusive?...

tillykke! HVAD skal I så i uge 31?

Anmeld

13. juli 2009

Tina2

Zafir skriver:

Det er da bare super skønt, sådan at kunne ordne at I lige kunne kommet sydpå alligevel! 

Og det ser da også ud til at være et dejligt sted.

Hvad er fidusen, ved at bestille inclusive og ikke all inclusive?...

tillykke! HVAD skal I så i uge 31?

Det ER super dejligt dernede, så glæder mig bare helt vildt! Og det ligger på østkysten, for Vestkysten og Rhodos by er ikke at foretrække på Rhodos, da der er stenstrande og på vestkysten blæser det helt vildt.....

Østkysten er fantastisk med lange sandstrande og ingen blæst

De HAR ikke "all incl" på det hotel, det er det de fleste bestiller rejser med når de har børn... Så er alt mad og drikkevarer HELE dagen med i prisen (incl div drinks).....

Her er det så kun mad og drikkevarer til maden, så vi kan ikke gå og tage drikkevarer gratis i løbet af dagen, men det er nu også ok....

Og når det er så billigt, kan man jo også sagtens tillade sig at tage ind til Rhodos by et par aftener og spise istedet for

Blir så dejligt, har sgu et eller andet med Rhodos, thomas og jeg havde sådan en fantastisk ferie dernede da vi havde været sammen i 3 mdr
Var sidst dernede i 2003 da jeg var 11 uger henne med Filuca, og det var der vi boede på det her hotel...... Lækkert!

Har ingen planer i uge 31, men skal da helt sikkert på nogle ture- bla Kattegatcentret og så skal vi i Fun parken ved Hirtshals og Fårup sommerland (sidstnævnte har vi årskort til)

Anmeld

13. juli 2009

Muslingen

Hej Tina.
Det lyder rigtigt skønt. Har aldrig hørt om inclusive før - kun all inclusive. Men det er da helt fint. Det vigtigste er at man slipper for bøvl omkring måltiderne!
Gad også godt at komme et varmt sted hen. vi skal jo til Færøerne og der er temperaturen lige nu 8-13 grader. Det er altså ikke liiiige min idé om sommerferie....

Kh Fie

Anmeld

13. juli 2009

Fines mor

Tina2 skriver:

http://www.spies.dk/hotel/hotelMaster.aspx?HotelId=91681&marketUnit=SD

Knus Tina

Ja det er godt nok blivet dyrt at rejse udenlands :-)

Vi har også købt ferie i weekenden, og turen går til Alanya med all incl.
Vi skal afsted d. 20 aug. og være væk 2 uger for 14.500 kr.
Vi fik ungernes billet for KUN 2150 kr. med Bravo Torus, men hvor jeg gælder mig til at komme ned i varmen.. den er ligesom væk her.
Men lidt over en mdr. kan jeg godt vente...

God turrr og sommer :-)

Anmeld

13. juli 2009

Tina2

Muslingen skriver:

Hej Tina.
Det lyder rigtigt skønt. Har aldrig hørt om inclusive før - kun all inclusive. Men det er da helt fint. Det vigtigste er at man slipper for bøvl omkring måltiderne!
Gad også godt at komme et varmt sted hen. vi skal jo til Færøerne og der er temperaturen lige nu 8-13 grader. Det er altså ikke liiiige min idé om sommerferie....

Kh Fie

Ja, jeg har heller ikke lige hørt om det, andet end det før vel hed "fuld pension".....?! Er i hvert fald skønt det er med, og det er jo billigt, så vi kan sagtens tillade sig at tage ind til Rhodos by og spise en aften eller to

Glæder mig SÅ meget til at få en stor melonis dernede, det kan jeg bare huske var såååå godt

Anmeld

13. juli 2009

Tina2

Fines mor skriver:

Ja det er godt nok blivet dyrt at rejse udenlands :-)

Vi har også købt ferie i weekenden, og turen går til Alanya med all incl.
Vi skal afsted d. 20 aug. og være væk 2 uger for 14.500 kr.
Vi fik ungernes billet for KUN 2150 kr. med Bravo Torus, men hvor jeg gælder mig til at komme ned i varmen.. den er ligesom væk her.
Men lidt over en mdr. kan jeg godt vente...

God turrr og sommer :-)

Ja jeg GLÆDER mig også!!! Lækre sandstrande og hele baduljen, det blir så fedt!!!!

Anmeld

21. juli 2009

tumle81

Hvor lyder det bare dejligt, gid det var os ;-)

Vi smutter nemlig til Færøerne med båden, og der er det ikke varmt!! Det bliver dog dejligt at komme derop alligevel, og glæder mig til at se dem alle igen...

Til næste år tager vi sydpå med bilen, så glæder mig også til det ;-)

Knus Kathrina

Anmeld

23. juli 2009

Tina2

tumle81 skriver:

Hvor lyder det bare dejligt, gid det var os ;-)

Vi smutter nemlig til Færøerne med båden, og der er det ikke varmt!! Det bliver dog dejligt at komme derop alligevel, og glæder mig til at se dem alle igen...

Til næste år tager vi sydpå med bilen, så glæder mig også til det ;-)

Knus Kathrina

Ja, jeg glæder mig også HELT vildt! Trænger til sol og varme, synes det er svært at ta' det her vejr:-(

Dejligt I kan komme afsted næste år. Vi har ikke prøvet kør-selv og har slet ikke mod på det endnu.... Bare tanken om at skulle køre så langt og unger der keder sig i bilen.....

Så vi er klart til fly pt:-)

Har du det godt? Hvornår er det du har termin?

Anmeld

23. juli 2009

SHJuP

TA MIG MEEEEEED!

Det er vist det eneste jeg kan sige!
Vi havde jo også talt om at ville sydpå i år, men blev enige om at vi ville vente til efteråret, eller i foråret, inden Ida skulle begynde i skole...
Jeg er nemlig ikke tilhænger af, at man tager ungerne ud af skolen for at tage sydpå...

MEN efter Idas omgang sol-eksem bare af den danske sol har vi skudt planerne om en tur sydpå langt, langt væk... Desværre!

Elsker Rhodos, og ungerne ELSKER vand!

Knus fra Stine, der har så meget at fortælle, men slet ikke kan komme igang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.