what to do????!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Kofoed.

Jeg vil fraråde at tage børn med til scanning på sygehuset.

har du ikke en anden veninde eller en bedsteforældre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

VIPpigen

Er der ikke nogen ungerne leger godt med i børnehaven som lige kan have dem et par timer. Ved godt det er tidligt, men tænk hvis der stod en frisk forældre med åbne arme 

Anmeld

25. juli 2013

Bell'star

DianaRJS skriver:

kunne være vi skulle overveje det

Haha - tror helt bestemt ikke jeg ville egne mig - ville ikke have noget imod titlen og lønnen  Meen, det er vidst også det!

Men jeg siger bestemt ikke nej til at lære et par kloge tricks, hvis du beslutter dig for at forsøge dig på området! 

Anmeld

25. juli 2013

tine1985

DianaRJS skriver:

kræver jo så også der er nogen til at holde øje med dem i venteværelset...

og som også skrevet kender jeg ingen her i nærheden da jeg er tilflytter.... så en anden veninde er heller ikke en mulighed da jeg ikke tror nogen af dem har lyst til at køre i minimum 2½ time

men bliver nok at prøve at ringe i morgen og høre om jeg kan få en anden tid...  selvom det er meget ufedt da jeg er rigtig nervøs for at der er noget galt siden jeg ikke har mærket liv endnu...

Synes altså at du skal gøre din "veninde" opmærksom på, at du må aflyse pga hendes barnlige opførsel. Med mindre du selvfølgelig har valgt at droppe alt kontakt med hende, hvilket også ville være meget forståeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.