what to do????!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

Bell'star

tine1985 skriver:

på Rigshospitalet har de forklaret mig, at det skyldes, at scanningerne kræver meget præcision og derfor meget koncentration fra den som scanner, og det oftest forstyrrer for meget, når der er børn med. Og de vil jo nødigt risikere, at de misser noget vigtigt pga et kort øjebliks uopmærksomhed Så det er jo kun i den gravides interesse

Det giver god mening, men ligefrem at forbyde børn adgang, hvis man nu fx står i en situation som denne, er da lidt overdrevet.. 

Og jeg har da hver gang jeg har været til scanning på Rigshospitalet set mødre der havde børn med til scanning, så mon ikke det bare er en opfordring til at undgå at have børn med, og ikke et desideret forbud?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

FamilenStorm

DianaRJS skriver:

jeg skal som srkevet i tidligere indlæg til md scanning på mandag, men mine "veninde" som skulle have passet mine drenge har meldt fra med grundlaget " jeg står aldrig op før kl 9.30" -.- hun har hele tiden vidst jeg skulle derind kl 8:20, nu står jeg så her og ikke har en barnepige.

der er strenge ordre derinde om børn ikke må være med, hvad fanden gør jeg lige?????

mine forældre er i norge på ferie, og min bedstemor er lige blevet opereret for kræft, og hun var normalt den der tog dem når jeg skulle noget i max et par timer...

jeg er tilflytter og kender derfor ikke så mange her hvor jeg bor, hvad fanden gør man så lige???? :/

Sikke en "veninde" at springe fra på sådanne et vag grundlag... Kan du ikke evt ringe og forklare dem situationen, høre om de kan komme med og så evt vente i et rum med fx en portør eller lægesekretær imens i er inde hvis de ikke må komme med ind?

Håber i finder en løsning...

Anmeld

24. juli 2013

tine1985

Bell'star skriver:

Det giver god mening, men ligefrem at forbyde børn adgang, hvis man nu fx står i en situation som denne, er da lidt overdrevet.. 

Og jeg har da hver gang jeg har været til scanning på Rigshospitalet set mødre der havde børn med til scanning, så mon ikke det bare er en opfordring til at undgå at have børn med, og ikke et desideret forbud?  

Altsåjeg skal til en særlig scanning, hvor skallingen scanner min livmoderhals (i samme afsnit hvor de scanner til nf og md) og der jeg gerne have min datter med, da det er en ret simpel procedure. Men hun understregede samtidig, at det ikke gælder til nf og md, og gav mig så forklaringen. Men jeg skal da ikke kunne udelukke, at de har gjort undtagelser. Jeg kunne dog godt forestille mig, at de kan komme i klemme, hvis de overser misdannelser, som de burde have opdaget, så det er nok lidt risikabelt.

Anmeld

24. juli 2013

DianaRJS

Bell'star skriver:

Scanningen er jo netop ikke stråling men højfrekvent lyd, eller hva man nu kalder der, deraf navnet ultralydsscanning.. 

bare hvad der stod på døren

men skal heller ikke kunen sige det er ikke læge

Anmeld

24. juli 2013

hekran

Er børnehaven decideret ferielukket eller er dine børn sat til at holde ferie der? Ville mene der er en forskel. Hvis børnehaven ikke er lukket,  så ville jeg ringe og høre, om de måtte komme alligevel. Vores børnehave holder nemlig lukket uge 29, 30, 31, men der er 'nødpasning' i en anden børnehave, hvis forældrene arbejder de uger, hvilket der jo er mange der gør.

Anmeld

24. juli 2013

H+S Skjolgborg.

Mine måtte heller ikke komme med ind så de var i venterumme med legetøj dsi i mens måke det er en mulighed.Tager jo ikke så langtid.

evt ring derind eller få en ny tid hvis de ikke siger ok.

Ikke andet for hvis du ikke kan finde en anden veninde så.

Men til 3-4 d måtte de godt komme med 

Mvh

Henriette

Anmeld

24. juli 2013

Bell'star

DianaRJS skriver:

bare hvad der stod på døren

men skal heller ikke kunen sige det er ikke læge

Hehe nej, det er jeg bestemt heller ikke..

Anmeld

24. juli 2013

DianaRJS

hekran skriver:

Er børnehaven decideret ferielukket eller er dine børn sat til at holde ferie der? Ville mene der er en forskel. Hvis børnehaven ikke er lukket,  så ville jeg ringe og høre, om de måtte komme alligevel. Vores børnehave holder nemlig lukket uge 29, 30, 31, men der er 'nødpasning' i en anden børnehave, hvis forældrene arbejder de uger, hvilket der jo er mange der gør.

de har ferie lukket

det er en MEGET lille by jeg bor i, og da alle forældre har haft mulighed for at have børnene hjemme har de valgt at holde helt ferielukket

Anmeld

24. juli 2013

DianaRJS

Bell'star skriver:

Hehe nej, det er jeg bestemt heller ikke..

kunne være vi skulle overveje det

Anmeld

24. juli 2013

DianaRJS

H+S Skjolgborg. skriver:

Mine måtte heller ikke komme med ind så de var i venterumme med legetøj dsi i mens måke det er en mulighed.Tager jo ikke så langtid.

evt ring derind eller få en ny tid hvis de ikke siger ok.

Ikke andet for hvis du ikke kan finde en anden veninde så.

Men til 3-4 d måtte de godt komme med 

Mvh

Henriette

kræver jo så også der er nogen til at holde øje med dem i venteværelset...

og som også skrevet kender jeg ingen her i nærheden da jeg er tilflytter.... så en anden veninde er heller ikke en mulighed da jeg ikke tror nogen af dem har lyst til at køre i minimum 2½ time

men bliver nok at prøve at ringe i morgen og høre om jeg kan få en anden tid...  selvom det er meget ufedt da jeg er rigtig nervøs for at der er noget galt siden jeg ikke har mærket liv endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.