puha så nervøs..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Lotus86

Dejligt med så forstående en jordemoder

Er sikker på, at alt er i den fineste orden med dine to basser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Mother-love

Jeg tror alt er som det skal være. Drik en iskold cola og så er jeg sikker på der kommer gang i dem. Det gjorde jeg nemlig når jeg ikke lige synes jeg havde mærket Isabella som jeg skulle
I øvrigt også et super godt trick inden 3 D scanningerne

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

Lotus86 skriver:

Dejligt med så forstående en jordemoder

Er sikker på, at alt er i den fineste orden med dine to basser

det er super dejligt ja...

alt var også i fineste orden der var to gode hjertelyde et i hver side

hun troede muligvis grunden til jeg ikke rigtig havde mærket dem endnu er fordi de virkede til at være lidt mindre end de skal være nu, men normalt for mig... skal siges de 2 andre jeg har også var små og lagde udner kurven MEN var sunde og raske da de kom ud, så det nok var det samme denne her gang

Anmeld

25. juli 2013

Lotus86

DianaRJS skriver:

det er super dejligt ja...

alt var også i fineste orden der var to gode hjertelyde et i hver side

hun troede muligvis grunden til jeg ikke rigtig havde mærket dem endnu er fordi de virkede til at være lidt mindre end de skal være nu, men normalt for mig... skal siges de 2 andre jeg har også var små og lagde udner kurven MEN var sunde og raske da de kom ud, så det nok var det samme denne her gang

Det var dejligt at høre Så kan du nyde din weekend uden at skulle rende rundt og være nervøs

Og ja, det lyder da til at være en meget logisk forklaring

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

Lotus86 skriver:

Det var dejligt at høre Så kan du nyde din weekend uden at skulle rende rundt og være nervøs

Og ja, det lyder da til at være en meget logisk forklaring

ja lige præcis...er super skønt, nu kan jeg istedet for bare glæde mig til scanningen

ja var også det jeg tænkte. men tror egentligt aldrig jeg selv har tænkt over at mine bærn bare er hmm små

men sjovt nok ligger de begge over højde af hvad de skal nu

min ældste på 5 om 1½ uge er 122 høj og den yngste på 3½ er 117 så små ville være synd at sige og hvor de har det fra har jeg ingen anelse om, jeg er selv en bette en på 167 og deres far på 170 så må være noget der lige er sprunget en generation over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.