puha så nervøs..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
14 svar
3 synes godt om
24. juli 2013

DianaRJS

skal til MD-scanning på mandag, og er bare så nervøs :/

synes ikke rigtig jeg har mærket nogen af tvillingerne, og mit hovede bliver bare ved med at sige der er noget galt :/

synes der er så langtid til mandag og er bare ved at gå ud af mit gode skind :/

hvordan dulmer jeg den her nervøsitet? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

pcoramt

DianaRJS skriver:

synes ikke rigtig jeg har mærket nogen af tvillingerne, og mit hovede bliver bare ved med at sige der er noget galt :/

læn dig tilbage med et godt glas isvand, og se om der ikke kommer et spark eller to alt er helt sikkert som det skal være, men kender alt for godt til nærvøstiteten.. ellers synes jeg du skal kontakte fg og høre dem ad

Anmeld

24. juli 2013

esioul

DianaRJS skriver:

for dig

Anmeld

24. juli 2013

Kløver

Sikker på alt nok skal være i skønneste orden, måske moderkagen ligger ud mod maven og så mærkes liv dørsprække senere, eller du ikke lige har lagt mærke til det, når de har bevæget sig

Krydser for en ekstra dejlig oplevelse på mandag

Anmeld

24. juli 2013

DianaRJS

pcoramt skriver:

læn dig tilbage med et godt glas isvand, og se om der ikke kommer et spark eller to alt er helt sikkert som det skal være, men kender alt for godt til nærvøstiteten.. ellers synes jeg du skal kontakte fg og høre dem ad

er slet ikke under fg endnu.....:/

men den med vandet har jeg prøvet og synes stadig intet jeg mærker :/

Anmeld

24. juli 2013

pcoramt

DianaRJS skriver:

er slet ikke under fg endnu.....:/

men den med vandet har jeg prøvet og synes stadig intet jeg mærker :/

gud nej det er a os rigtig.. så må du have fat i egen læge..

Anmeld

24. juli 2013

DianaRJS

pcoramt skriver:

gud nej det er a os rigtig.. så må du have fat i egen læge..

ja overvejede godt nok at ringe til min jm da min læge har ferie..

men lyder ogås bare vanvittigt at sige jeg er nervøs fordi je gikke har mærket liv i uge 20? :/

Anmeld

24. juli 2013

Majbrit P

DianaRJS skriver:

Pust ud og træk vejret dybt, og drik en masse kold isvand eller spis en is.. det kan hjælpe på aktiviteten i maven.

Der er jo utroligt varmt udenfor, og dvs din krop også har hedebølge.. Dine bebser sover nok mere i varmen end de gør i kulden bare rolig.. De har det sikekrt som blommen i et æg 

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

bare lgie en opdate til alle jer skønne ladies der har været så søde at skrive

jeg valgte simpelthen at ringe til min jordmoder her til morgen, da jeg slet ikke kan håndtere at skulle gå og være nervøs....

hun forstod mig fulgt ud og sagde også selv det var bedre at være på den sikre side end at gå og være for nervøs, så hun var glad for jeg brugte hende istedet for bare at ignorere det  så jeg måtte komme kl 11:45 og lige høre hjertelyd og så ville hun lige mærke mig på maven...

Anmeld

25. juli 2013

Nessie

DianaRJS skriver:

bare lgie en opdate til alle jer skønne ladies der har været så søde at skrive

jeg valgte simpelthen at ringe til min jordmoder her til morgen, da jeg slet ikke kan håndtere at skulle gå og være nervøs....

hun forstod mig fulgt ud og sagde også selv det var bedre at være på den sikre side end at gå og være for nervøs, så hun var glad for jeg brugte hende istedet for bare at ignorere det  så jeg måtte komme kl 11:45 og lige høre hjertelyd og så ville hun lige mærke mig på maven...

Det var godt, ellers kan der da være rigtig længe til mandag (hvor jeg i øvrigt også skal skannes )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.