Tøjmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

Louise Svenson

Min dren går med farverige bodystockings fra Whilliam Carters, tror det eneste sted man kan få dem er hos www.Coolbaby.dk men der har de også noget mere anderledes tøj, vi ikke er så vant til herhjemme :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

morethanperfect

Molo , har altid været et hit herhjemme , da pasformen er perfekt til mine børn , og elsker designet !  

men vi har da også pomp delux , også god pasform ! 

Småfolk , katvig , hummel , hollys , danefæ .. 

Oscar har også tøj fra h&m da bukserne er rigtig lækre på ham  

Anmeld

24. juli 2013

esioul

Little_me skriver:

Hvilke tøjmærker kan du/I godt lide??

Jeg er bare nysgerrig, er selv ligeglad om det er "mærkevare" eller andet tøj

Har ingen børn endnu.

Men er helt tosset med hummel og småfolk

Anmeld

24. juli 2013

Benjamins'mor

H&M og name it, deres bukser sidder bare bedst på min søn.

Anmeld

24. juli 2013

Hyacinth

Little_me skriver:

Hvilke tøjmærker kan du/I godt lide??

Jeg er bare nysgerrig, er selv ligeglad om det er "mærkevare" eller andet tøj

Synes faktisk om mange mærker. Men ellers går jeg mest efter underdele der kan spændes lidt ind, da min datter er über slank og lang. Det er ret ofte, at hun ikke kan passe baggy pants fra forskellige mærker, hvis de ikke kan spændes ind i livet.
Hun kan liiiige holde H&M's leggins oppe.

Jeg synes faktisk H&M laver meget sødt/flot børnetøj til en meget fornuftig pris.
Jeg er også til mange af de dyrere mærker, men køber dem primært på tilbud eller i Genbrug(hvor det selvfølgelig er velholdt)
Jeg bliver nok lidt(meget) nærig, når en body koster 250-300 kr./stk.
Specielt nu hvor vi har fået 2. barn

Noa Noa og POMPdeLUX er virkelig (nærmest smukt) børnetøj, synes jeg er nok lidt til det der "romantiske" tøj.
Kan nu også godt lide noget fra Molo af det der efter min mening ikke er for spraglet i mønstrene.

Anmeld

24. juli 2013

Lukas&Liam<3

Lukas får "kun" tøj fr h&m og bodyer fra name it. Kunne sagtens ha købt de dyre mærker til ham og synes da også noget af det er meget pænere og er af bedre kvalitet. Men str 50-56-62-68-74 på 6 måneder. Så synes jeg det er fint med det billige. Hellere billigt end dyrt brugt! (Ikke at der er noget galt med brugt, jeg er bare ikke god til det) Men er da sikker på når han passer det lidt længere vil jeg gerne give lidt mere for det

Anmeld

24. juli 2013

maria_wlt

Til min søn er jeg vild med Molo og Danefæ - Gode farver og dejlig kvalitet.

Til min datter er jeg vild med Pompdelux (køber det til 50-70% og så har hun en hel gardarobe) 

Så køber jeg basis i Name-it og Bilka 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.