Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilke tøjmærker kan du/I godt lide??
Jeg er bare nysgerrig, er selv ligeglad om det er "mærkevare" eller andet tøj
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
går ud fra vi snakker børnetøj?
jeg er mest til h&m, Hummel og idaT. Ikke ALT fra de tre mærker selvfølgelig idaT's t-shirts og bluser synes jeg bare er søde på min dreng og hummel og h&m har nogen gode farver og en god pasform på ham har allermest h&m.
hvis vi engang får en pige er vi enige om (hvis det klæder hende) at wheat, noanoa og den stil er viiiiildt skønt uden at blive for meget, hvis man lige mixer lidt
Mor11 skriver: går ud fra vi snakker børnetøj? jeg er mest til h&m, Hummel og idaT. Ikke ALT fra de tre mærker selvfølgelig idaT's t-shirts og bluser synes jeg bare er søde på min dreng og hummel og h&m har nogen gode farver og en god pasform på ham har allermest h&m. hvis vi engang får en pige er vi enige om (hvis det klæder hende) at wheat, noanoa og den stil er viiiiildt skønt uden at blive for meget, hvis man lige mixer lidt
jeg er mest til molo, katvig og h&m... men kun enkelte dele fra molo og katvig og det meste fra h&m
det svinger jo meget med pasformen i de forskellige mærker...
Er helt enige med jer ang pige tøj
Hvilke tøjmærker kan du/I godt lide?? Jeg er bare nysgerrig, er selv ligeglad om det er "mærkevare" eller andet tøj
Da Alberte var helt lille købte jeg Molo, Småfolk, Katvig og Hummel.
Idag har hun tøj fra PDL, Wheat, Noa Noa, Holly´s og Norlie. Men hun har altid bodyer fra Name It eller H&M - synes deres basistøj er super godt.
/Fenja
Fenja09 skriver: Da Alberte var helt lille købte jeg Molo, Småfolk, Katvig og Hummel. Idag har hun tøj fra PDL, Wheat, Noa Noa, Holly´s og Norlie. Men hun har altid bodyer fra Name It eller H&M - synes deres basistøj er super godt. /Fenja
Årh hun må være kær! EEELSKER den type tøj til piger, det er så fint uden at blive "pink med pink med lilla"
Nå ja Hummel og adidas kan jeg også godt lide
Mor11 skriver: Årh hun må være kær! EEELSKER den type tøj til piger, det er så fint uden at blive "pink med pink med lilla"
Ja, hun er kær og synes farverne klæder hende rigtig fint. Faktisk går jeg mest op i komfort og det vigtigste for mig er at hun kan bevæge sig og være de 2 år hun er uden det strammer eller andet bare for at se flot ud i tøjet
Fenja09 skriver: Ja, hun er kær og synes farverne klæder hende rigtig fint. Faktisk går jeg mest op i komfort og det vigtigste for mig er at hun kan bevæge sig og være de 2 år hun er uden det strammer eller andet bare for at se flot ud i tøjet
er helt enig i at komforten skal være rigtig god sådan har vi det jo også med os selv...
Little_me skriver: Hvilke tøjmærker kan du/I godt lide?? Jeg er bare nysgerrig, er selv ligeglad om det er "mærkevare" eller andet tøj
Må indrømme at jeg er ligeglad med om det er mærketøj eller andet tøj, som du os skriver
Jeg køber tøj efter hvad mine børn godt kan li, og som sider godt på dem
Elsker tøj fra Holly's, Wheat, Joha og H&M Og så bacis vare fra Name It.
De laver nemlig nogle slanke modeller, som passer helt perfekt til min datter som ikke er så stor.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128