Kender i denne - udfra beskrivelse :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

Malli

Fuglemor skriver:

Ej hvor er det bare smart. Men de børn der starter i min dp er vist for små til dem

Hvor små er de? det er jo i stedet for at du bær på dem, så hviler deres vægt bare på puden, og du støtter med din arme omkring? Jeg skal helt sikkert ha mit arbejde til at bestille sådan nogen, til vores vuggestue!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Fuglemor

Malli skriver:

Hvor små er de? det er jo i stedet for at du bær på dem, så hviler deres vægt bare på puden, og du støtter med din arme omkring? Jeg skal helt sikkert ha mit arbejde til at bestille sådan nogen, til vores vuggestue!

De er jo ti måneder ca når de starter. Jeg bærer så ikke ret meget på dem. Kun på puslebord og i barnevogn. Har de brug for trøst så sidder vi på gulvet. 

Anmeld

24. juli 2013

Elgaard73

Fuglemor skriver:

Ej hvor er det bare smart. Men de børn der starter i min dp er vist for små til dem

Hej... den kan bruges fra 6 måneder op til 3 år...

Anmeld

24. juli 2013

Elgaard73

Malli skriver:

Min datter er ved at blive kørt ind i vuggestue, og det passer ikke ligefrem den lille dame. Hun er meget ked af det de første 10 min tid jeg går.
Hendes indkørings person, tager sig rigtig godt af hende, og de har simpelthen sådan en smart bæresele, som man sætter fast ligesom en alm bæresele ( som baby bjørn selen) men istedet for at man putter barnet ned i den, så sidder der sådan en pude på, som enten kan sidde foran på maven, eller ude på hoften, (af den voksne) alt efter hvor man vil ha barnet siddet.
Dermed slipper personalet for at ødelægge deres rygge på at løfte de tunge børn ( under indkøring.) Barnet sidder bare på denne, og så støtter den voksne bare rundt om barnet, med sine arme. Så det er fuldstændig som at blive båret for barnet...

Men hvad pokker hedder sådan en, for dem vil jeg da foreslå på min arbejdsplads, når jeg vender tilbage. ( arbejder selv i vuggestue, men har aldrig set sådan en før)

Håber nogen kan hjælpe mig

De har den også på www. hipstar.dk til 399 kr.

Anmeld

24. juli 2013

Malli

Fuglemor skriver:

De er jo ti måneder ca når de starter. Jeg bærer så ikke ret meget på dem. Kun på puslebord og i barnevogn. Har de brug for trøst så sidder vi på gulvet. 

min datter er 10 måneder, og den er genial til hende Hun er ikke helt tryg endnu, så den er perfekt til hende, lige her i starten

Anmeld

24. juli 2013

Fuglemor

Elgaard73 skriver:

Hej... den kan bruges fra 6 måneder op til 3 år...

Så er det jo ikke noget problem så skal den bestemt anskaffes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.