Kender i denne - udfra beskrivelse :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
15 svar
4 synes godt om
23. juli 2013

Malli

Min datter er ved at blive kørt ind i vuggestue, og det passer ikke ligefrem den lille dame. Hun er meget ked af det de første 10 min tid jeg går.
Hendes indkørings person, tager sig rigtig godt af hende, og de har simpelthen sådan en smart bæresele, som man sætter fast ligesom en alm bæresele ( som baby bjørn selen) men istedet for at man putter barnet ned i den, så sidder der sådan en pude på, som enten kan sidde foran på maven, eller ude på hoften, (af den voksne) alt efter hvor man vil ha barnet siddet.
Dermed slipper personalet for at ødelægge deres rygge på at løfte de tunge børn ( under indkøring.) Barnet sidder bare på denne, og så støtter den voksne bare rundt om barnet, med sine arme. Så det er fuldstændig som at blive båret for barnet...

Men hvad pokker hedder sådan en, for dem vil jeg da foreslå på min arbejdsplads, når jeg vender tilbage. ( arbejder selv i vuggestue, men har aldrig set sådan en før)

Håber nogen kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

moars

ERGObaby bæresele ?

prøv at Google ergobaby..... Kan ikke lige linke. Men jeg havde sådan en og mener man også kunne sætte dem så barnet "sad på hoften"

Anmeld

23. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Malli skriver:

Min datter er ved at blive kørt ind i vuggestue, og det passer ikke ligefrem den lille dame. Hun er meget ked af det de første 10 min tid jeg går.
Hendes indkørings person, tager sig rigtig godt af hende, og de har simpelthen sådan en smart bæresele, som man sætter fast ligesom en alm bæresele ( som baby bjørn selen) men istedet for at man putter barnet ned i den, så sidder der sådan en pude på, som enten kan sidde foran på maven, eller ude på hoften, (af den voksne) alt efter hvor man vil ha barnet siddet.
Dermed slipper personalet for at ødelægge deres rygge på at løfte de tunge børn ( under indkøring.) Barnet sidder bare på denne, og så støtter den voksne bare rundt om barnet, med sine arme. Så det er fuldstændig som at blive båret for barnet...

Men hvad pokker hedder sådan en, for dem vil jeg da foreslå på min arbejdsplads, når jeg vender tilbage. ( arbejder selv i vuggestue, men har aldrig set sådan en før)

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=1137  

er det sådan en?

Anmeld

23. juli 2013

MissMaria

Malli skriver:

Måske quinny ?

Kan du ikke prøve at høre dem af i vuggestuen ?

Anmeld

23. juli 2013

Fuglemor

Følger lige med. Kunne være god i mit job

Anmeld

24. juli 2013

Malli

sommerbarn<3 skriver:

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=1137  

er det sådan en?

Jaaa, det er lige præcis den der! 1000 tak for opklaringen

Anmeld

24. juli 2013

Malli

Fuglemor skriver:

Følger lige med. Kunne være god i mit job

hippy chick hos toejbamsen men den er udsolgt lige nu

Anmeld

24. juli 2013

Fuglemor

Malli skriver:

hippy chick hos toejbamsen men den er udsolgt lige nu

Ej hvor er det bare smart. Men de børn der starter i min dp er vist for små til dem

Anmeld

24. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Malli skriver:

Jaaa, det er lige præcis den der! 1000 tak for opklaringen

så lidt 

Anmeld

24. juli 2013

Malli

Fuglemor skriver:

Ej hvor er det bare smart. Men de børn der starter i min dp er vist for små til dem

Hvor små er de? det er jo i stedet for at du bær på dem, så hviler deres vægt bare på puden, og du støtter med din arme omkring? Jeg skal helt sikkert ha mit arbejde til at bestille sådan nogen, til vores vuggestue!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.