Mit første mavefoto 16+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2013

mommy1991

Millea skriver:

Tak.. 

PRÆCIS de uniformer gør da intet godt for nogle (de fleste).. Amen altså.. Hvad man ikke må gå i gennem som gravid sygeplejerske 

Ja!! Alle der har en forestilling om at uniformerne er sexet tager i hvertfald grueligt fejl  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

Rødhætte

Millea skriver:

Mit første mavefoto.. SÅ begynder der at ske lidt.. Ser dog stadig bare tyk, og ikke gravid ud, i min arbejdsuniform (sygeplejerske) 

Så kom bare med endnu mere mave 

Sikke en flot strutmave

Anmeld

23. juli 2013

M (:

Millea skriver:

Mit første mavefoto.. SÅ begynder der at ske lidt.. Ser dog stadig bare tyk, og ikke gravid ud, i min arbejdsuniform (sygeplejerske) 

Super fin babyhule!

Jeg havde sygeplejeuniform på til min dimission i uge 32, og man kan nærmest ikke se på billederne at jeg er gravid (ser bare mega tyk ud)..  

Anmeld

24. juli 2013

Millea

Kay skriver:

ser alle ikke tykke ud i de uniformer om så man er det eller ej? det er visk kun dem man kan købe på nettet der gør noget godt for figuren  

men sys nu sagtens man kan se du ik bare er tyk  

Haha... Jo du har ret! Måske jeg skulle købe sådan en på nettet så man rigtigt kan se maven.. 

Anmeld

24. juli 2013

Millea

M (: skriver:

Super fin babyhule!

Jeg havde sygeplejeuniform på til min dimission i uge 32, og man kan nærmest ikke se på billederne at jeg er gravid (ser bare mega tyk ud)..  

Hvor vildt at man bare stadig ser stor ud i de uniformer i uge 32.. Og ret godt planlagt at du havde dimission i uge 32

Har du så fået arbejde eller har du stadig barsel?

Anmeld

24. juli 2013

M (:

Millea skriver:

Hvor vildt at man bare stadig ser stor ud i de uniformer i uge 32.. Og ret godt planlagt at du havde dimission i uge 32

Har du så fået arbejde eller har du stadig barsel?

Ja, og specielt, når nu den lille fyr valgte at komme allerede 36+3, havde haft officiel barsel i TO DAGE! 

Ingen job endnu, har barsel indtil 27/3-14 (:

Anmeld

24. juli 2013

Kay

Millea skriver:

Haha... Jo du har ret! Måske jeg skulle købe sådan en på nettet så man rigtigt kan se maven.. 

gad jeg godt at se

Anmeld

24. juli 2013

Millea

M (: skriver:

Ja, og specielt, når nu den lille fyr valgte at komme allerede 36+3, havde haft officiel barsel i TO DAGE! 

Ingen job endnu, har barsel indtil 27/3-14 (:

TO DAGE!!  

Men skønt med barsel til engang i 2014.. 

Anmeld

24. juli 2013

Monski

Millea skriver:

Sikke en fin mave!

Anmeld

24. juli 2013

Millea

Monski skriver:

Sikke en fin mave!

1000 tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.