Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mit første mavefoto.. SÅ begynder der at ske lidt.. Ser dog stadig bare tyk, og ikke gravid ud, i min arbejdsuniform (sygeplejerske)
Så kom bare med endnu mere mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Millea skriver: Mit første mavefoto.. SÅ begynder der at ske lidt.. Ser dog stadig bare tyk, og ikke gravid ud, i min arbejdsuniform (sygeplejerske) Så kom bare med endnu mere mave
Du ser så godt ud Og sygeplejerskeuniformer er jo også bare uformelige, man ser jo nærmest tyk ud gravid eller ej
Var det ikke dig, der skrev, du havde et ekstra lag, baby skulle sparke igennem? For du ser da helt slank ud rigtig fin mave
asff skriver: Var det ikke dig, der skrev, du havde et ekstra lag, baby skulle sparke igennem? For du ser da helt slank ud rigtig fin mave
Mange tak..
Jo det var mig.. Det er nok fordi jeg har taget 7 kg på siden jeg testet positiv, så føler selv at jeg har fået et ekstra lag..
emmagirl skriver: Du ser så godt ud Og sygeplejerskeuniformer er jo også bare uformelige, man ser jo nærmest tyk ud gravid eller ej
Tak..
PRÆCIS de uniformer gør da intet godt for nogle (de fleste).. Amen altså.. Hvad man ikke må gå i gennem som gravid sygeplejerske
Lotus86 skriver: Hvor er du bare super fin, man er da ikke i tvivl om, at du er gravid
Hvor er du bare super fin, man er da ikke i tvivl om, at du er gravid
Det er jeg glad for at der ikke er.. Er så glad for at den endelig har taget lidt form
ser alle ikke tykke ud i de uniformer om så man er det eller ej? det er visk kun dem man kan købe på nettet der gør noget godt for figuren
men sys nu sagtens man kan se du ik bare er tyk
Jeg kan da tydelig se en mave
Millea skriver: Mange tak.. Jo det var mig.. Det er nok fordi jeg har taget 7 kg på siden jeg testet positiv, så føler selv at jeg har fået et ekstra lag..
Arh det har jeg sgu også.. Og er kun 14 uger.. Men var også meget tynd til start : du ser hvet fald slank og fin ud!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128