Mit første mavefoto 16+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.727 visninger
20 svar
19 synes godt om
23. juli 2013

Millea

Mit første mavefoto.. SÅ begynder der at ske lidt.. Ser dog stadig bare tyk, og ikke gravid ud, i min arbejdsuniform (sygeplejerske) 

Så kom bare med endnu mere mave 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

mommy1991

Millea skriver:

Mit første mavefoto.. SÅ begynder der at ske lidt.. Ser dog stadig bare tyk, og ikke gravid ud, i min arbejdsuniform (sygeplejerske) 

Du ser så godt ud Og sygeplejerskeuniformer er jo også bare uformelige, man ser jo nærmest tyk ud gravid eller ej  

Anmeld

23. juli 2013

asff

Millea skriver:

Var det ikke dig, der skrev, du havde et ekstra lag, baby skulle sparke igennem? For du ser da helt slank ud rigtig fin mave

Anmeld

23. juli 2013

Lotus86

Hvor er du bare super fin, man er da ikke i tvivl om, at du er gravid

Anmeld

23. juli 2013

Millea

asff skriver:

Var det ikke dig, der skrev, du havde et ekstra lag, baby skulle sparke igennem? For du ser da helt slank ud rigtig fin mave

Mange tak.. 

Jo det var mig.. Det er nok fordi jeg har taget 7 kg på siden jeg testet positiv, så føler selv at jeg har fået et ekstra lag.. 

Anmeld

23. juli 2013

Millea

emmagirl skriver:

Du ser så godt ud Og sygeplejerskeuniformer er jo også bare uformelige, man ser jo nærmest tyk ud gravid eller ej  

Tak.. 

PRÆCIS de uniformer gør da intet godt for nogle (de fleste).. Amen altså.. Hvad man ikke må gå i gennem som gravid sygeplejerske 

Anmeld

23. juli 2013

Millea

Lotus86 skriver:

Hvor er du bare super fin, man er da ikke i tvivl om, at du er gravid

Det er jeg glad for at der ikke er.. Er så glad for at den endelig har taget lidt form 

Anmeld

23. juli 2013

Kay

ser alle ikke tykke ud i de uniformer om så man er det eller ej? det er visk kun dem man kan købe på nettet der gør noget godt for figuren  

men sys nu sagtens man kan se du ik bare er tyk  

Anmeld

23. juli 2013

Alberte&Mor <3

Millea skriver:

Jeg kan da tydelig se en mave 

Anmeld

23. juli 2013

asff

Millea skriver:

Mange tak.. 

Jo det var mig.. Det er nok fordi jeg har taget 7 kg på siden jeg testet positiv, så føler selv at jeg har fået et ekstra lag.. 

Arh det har jeg sgu også.. Og er kun 14 uger.. Men var også meget tynd til start : du ser hvet fald slank og fin ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.