Mærke hjerteslag i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

Juliekp

CroQuis skriver:

Jeg runder uge 15 imorgen, og synes at jeg den sidste uges tid - 1½ har kunne mærke hjerteslag (puls) nede i maven - jeg undrer mig  meget over det, da jeg jo godt ved at mit hjerte sidder noget højere oppe.

Jeg mærker det kun i maven, dvs at hvis jeg lægger hånden på, er der intet at mærke.

Det er ikke noget der er konstant, men kommer  flere gange om dagen..

Idéer til hvad det kan være?? 

Jeg mærker det også og jeg er ingen gang gravid Så tror det er din egen puls, som de andre tøser også skriver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

CroQuis

Juliekp skriver:

Jeg mærker det også og jeg er ingen gang gravid Så tror det er din egen puls, som de andre tøser også skriver.

Okay, min er bare meget voldsom, og har ikke mærket den så kraftigt, som da det begyndte her for 1½ uges tid siden, og til nu  Heller ikke før jeg blev gravid.. 

Anmeld

24. juli 2013

L&V

Sådan havde jeg det også under mine graviditeter og ku virkelig mærke det når de tog blodtryk.. Det er ens egen puls man ka ik mærke bebs puls/hjerteslag

Anmeld

25. juli 2013

CroQuis

Månsson skriver:

Sådan havde jeg det også under mine graviditeter og ku virkelig mærke det når de tog blodtryk.. Det er ens egen puls man ka ik mærke bebs puls/hjerteslag

Ja lige præcis - det strømmer bare derud af, når det går igang 

Gik såmænd heller ikke ud fra at det var babys - der er vel en grund til at man kan købe de dér Angelsounds, så man kan lytte til den 

Men det er vel et godt tegn at man kan mærke at der er gang i den??? 

Anmeld

25. juli 2013

Sitrani

CroQuis skriver:

Jeg runder uge 15 imorgen, og synes at jeg den sidste uges tid - 1½ har kunne mærke hjerteslag (puls) nede i maven - jeg undrer mig  meget over det, da jeg jo godt ved at mit hjerte sidder noget højere oppe.

Jeg mærker det kun i maven, dvs at hvis jeg lægger hånden på, er der intet at mærke.

Tror det er din egen puls Den kan godt blivd tydligere, når man er gravid - kroppen arbejder jo noget hårdere

Din babys hjerteslag går meget meget hurtigere end dit eget.... Men måske det er små spark derinde fra? Min datter hikkede også en del, da hun lå i maven, men det føles nu ikke som hjerteslag... bare som alm. lille hikke 

Anmeld

25. juli 2013

Stivdie

CroQuis skriver:

Jeg mærker også min egen puls i maven. Når jeg ligger og slapper af, så kan jeg se at hele maven bevæger sig i takt med mit pulsslag (er i uge 25 nu).
Jeg har en foranliggende livmoder, og har indtil nu tænkt, at det nok var derfor den er så tydelig, men hvis andre også mærker den, så er det nok bare en generel graviditetsting

Anmeld

25. juli 2013

CroQuis

Stivdie skriver:

Jeg mærker også min egen puls i maven. Når jeg ligger og slapper af, så kan jeg se at hele maven bevæger sig i takt med mit pulsslag (er i uge 25 nu).
Jeg har en foranliggende livmoder, og har indtil nu tænkt, at det nok var derfor den er så tydelig, men hvis andre også mærker den, så er det nok bare en generel graviditetsting

Interessant 

Jeg ved jo endnu ikke hvor moderkagen ligger, men spørger jeg om til næste scanning, eller hvornår man nu finder ud af det?? 

Anmeld

25. juli 2013

Karla

CroQuis skriver:

Det er helt sikkert din egen puls du kan mærke

Jeg mærkede min tydeligt før jeg blev gravid også. Når jeg sad og slappede af, var det tit, at maven bevægede sig i takt med min puls. Efter jeg er blevet gravid mærker jeg den rigtig tit, og også mere tydeligt - synes det er blevet mere og mere tydeligt, og er nu i uge 21. Ofte hopper maven så meget, at jeg er lidt i tvivl om det er baby der sparker eller min puls. Men når så jeg får et spark fra hende, er jeg ikke i tvivl alligevel
Jeg har også en Angelsound, og der er det meget tydeligt at høre i, at det er min egen puls.
Det kan godt være ret irriterende nogle gange. For har faktisk svært ved at sove, når den pumper derudad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.