29+0 med lillesøster :).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
16 svar
18 synes godt om
23. juli 2013

Benjamins'mor

Så rundede jeg 29+0 idag. Tiden går simpelthen så hurtigt for tiden, tror det er fordi jeg har Benjamin at se til også, så tænker man ikke så meget over det.

Maven vokser derudaf, lillesøster fylder godt til og hun er så aktiv at det halve kunne være nok. Hun har også fået en ynglings side, hun ligger nemlig helst i højre side af maven, og når hun ligger helt mod maveskindet med numsen, så kan det godt gøre lidt ondt - lidt ligesom hvis man havde et blåt mærke.

Imorgen står den på 2. jm besøg, er godtnok spændt, for har fået ny jm og skal møde hende for første gang imorgen. Er også ret spændt på hvad lillesøster bliver skønnet til vægt mæssigt.

Benjamin glæder sig stadig utroligt meget, han vil gerne ae maven og lytte til den, han mener dog også indimellem at hun faktisk siger noget, hehe, men jeg tvivler dog.

I får også lige et billede af maven, dog taget igår 28+6, men altså, tvivler på der er forskel fra igår til idag.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

Clisolka

Flot babymave du har fået 

Anmeld

23. juli 2013

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Flot babymave du har fået 

Tak

Anmeld

23. juli 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

Så rundede jeg 29+0 idag. Tiden går simpelthen så hurtigt for tiden, tror det er fordi jeg har Benjamin at se til også, så tænker man ikke så meget over det.

Maven vokser derudaf, lillesøster fylder godt til og hun er så aktiv at det halve kunne være nok. Hun har også fået en ynglings side, hun ligger nemlig helst i højre side af maven, og når hun ligger helt mod maveskindet med numsen, så kan det godt gøre lidt ondt - lidt ligesom hvis man havde et blåt mærke.

Imorgen står den på 2. jm besøg, er godtnok spændt, for har fået ny jm og skal møde hende for første gang imorgen. Er også ret spændt på hvad lillesøster bliver skønnet til vægt mæssigt.

Benjamin glæder sig stadig utroligt meget, han vil gerne ae maven og lytte til den, han mener dog også indimellem at hun faktisk siger noget, hehe, men jeg tvivler dog.

I får også lige et billede af maven, dog taget igår 28+6, men altså, tvivler på der er forskel fra igår til idag.

Sikke en flot stor mave du har
håber det kommer til at godt med den nye jordemoder og spændende at høre hvad hun skønner lille pigen til

Anmeld

23. juli 2013

Benjamins'mor

BigHope13 skriver:

håber det kommer til at godt med den nye jordemoder og spændende at høre hvad hun skønner lille pigen til

Tak.
Ja, er virkeligt også spændt på det hele, håber bare hun er ligeså sød som hende jeg havde før. For der er virkeligt ikke noget som en sur og træls jordemoder.

Skal nok komme med en update på det når jeg har været afsted.

Anmeld

23. juli 2013

pcoramt

Benjamins'mor skriver:

hold da op hvor går det stærkt.. nu har vi jo termin næsten samme dag, så det er lidt sjovt

Anmeld

23. juli 2013

Benjamins'mor

pcoramt skriver:

hold da op hvor går det stærkt.. nu har vi jo termin næsten samme dag, så det er lidt sjovt

Ja, du må da også snart flashe maven igen.

Ja, det går vildt stærkt :O

Anmeld

23. juli 2013

pcoramt

Benjamins'mor skriver:

Ja, du må da også snart flashe maven igen.

Ja, det går vildt stærkt :O

skal lige have taget mig sammen ved du hvad bette pigen vejer efterhånden ?

Anmeld

23. juli 2013

Benjamins'mor

pcoramt skriver:

skal lige have taget mig sammen ved du hvad bette pigen vejer efterhånden ?

Nej, men hun bliver skønnet imorgen. Hun har hele tiden været større end gennemsnittet, så er spændt på hvad hun ca vejer.

Anmeld

24. juli 2013

Benjamins'mor

BigHope13 skriver:

Hun blev skønnet til lige omkring 1800 gram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.