Hvordan sexer i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
2 svar
2 synes godt om
22. juli 2013

Bare mig..

Min kæreste og jeg har nu forsøgt at blive gravide i 7 mdr efter en abort for 8 mdr siden. Og der sker bare ikke en dyt! 

Så...hvordan gør i med sex? Hvornår har i sex på måneden? Hvordan sexer i omkring ægløSning?

- den skulle så have været anonym.! Så jer der kender mig på facebook osv...ssssh!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

esioul

MGN~NGM<3 skriver:

Min kæreste og jeg har nu forsøgt at blive gravide i 7 mdr efter en abort for 8 mdr siden. Og der sker bare ikke en dyt! 

Så...hvordan gør i med sex? Hvornår har i sex på måneden? Hvordan sexer i omkring ægløSning?

- den skulle så have været anonym.! Så jer der kender mig på facebook osv...ssssh!

Når vi har lyst, for at kroppen ikke stresser for meget over projektet.

Anmeld

22. juli 2013

Tulipan

Vi bruger ægløsningstest så vi ved hvornår vi minumum skal sexe og resten af måneden gør vi det når vi har lyst. 

Meeen de 3 gange jeg har teste positiv var før vi begyndte at bruge test. Der var det bare når jeg ca troede den var der. 

Så ved ikke hvad der er bedst. Jeg bliver bare stresset når jeg ikke bruger æl-test fordi jeg så hele tiden er bange for at vi har misset det rigtige tidspunkt. Sådan her kan vi slappe af og sexe når vi vil i stedet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.