Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: åhhh, ja så ved man ikke rigtig om man er købt eller solgt,.Jeg tror og krydser ihvertfald fingre for at du er godt og grundig gravid, og glæder mig til en update
åhhh, ja så ved man ikke rigtig om man er købt eller solgt,.Jeg tror og krydser ihvertfald fingre for at du er godt og grundig gravid, og glæder mig til en update
nej, men håber bare på det bedste, og prøver at lade være med at tænke alt for meget over det..
tusind tak..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
crish89 skriver: Jeps men på dette tidspunkt vidste jeg ikke at en svag streg nr 2 også talte for positiv.. fandt først ud af det et par dage efter, så tog en test mere, tænkte den burde være positiv, men den viste negativ..
Jeps men på dette tidspunkt vidste jeg ikke at en svag streg nr 2 også talte for positiv.. fandt først ud af det et par dage efter, så tog en test mere, tænkte den burde være positiv, men den viste negativ..
Flodkilling skriver: Det gør de for mange (inkl jeg selv). er dog i uge 34+
Det gør de for mange (inkl jeg selv). er dog i uge 34+
oki tak for hjælpen har været så meget i tvivl, men så burde jeg kunne regne med at der er en lille derinde..
ihh dejligt du er så langt henne.. det går stærkt.
Her er lige opdatering på et mavebillede. 14+0 idag..
crish89 skriver: Her er lige opdatering på et mavebillede. 14+0 idag..
Fik du bekræftet graviditeten?
Ja delvist kan man sige. Kender en der er læge og jordmoder og hun undersøgte mig, og sagde at hun var ikke i tvivl om der måtte være en lille derinde, men som hun sagde, det er fint jeg lige får lavet scanningen, for at være 100% sikker og se om alt er okay.. Så nu krydser jeg fingre for hrevsede ret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128