er jeg gravid eller hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

BigHope13

crish89 skriver:

Ka

prøver lige at lægge det ind igen.. ja det er meget træls. håber på en scanning i næste uge. er bare vildt nervøs for om det bare er falske symptomer, men synes maven er vokset en del, og den sidste uges tid nu, har jeg haft en del ømme bryster og det føles som noget der bevæger sig i maven, det som om det lidt ømdt ind imellem.. er der nogen der har oplevet svage smerter eller stik indenfra? er så meget i tvivl om det er liv, når jeg ikke har fået noget bekræftet af scanning endnu.

tør bare ikke være for sikker før jeg har set, for så ender det med skuffelse..

Kan godt forstå du ikke tør glæde dig på forhånd. Så håber scanningen viser der resultat du ønsker.
det nok stadig lidt tidligt at mærke liv hvis de er omkring 13-14 uger henne. Men havde selv rigtig mange niv og jag mellem uge 12-15 og det var ligamentsmerter fordi det hele giver sig derinde.
Spændende spændende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

crish89

BigHope13 skriver:

Kan godt forstå du ikke tør glæde dig på forhånd. Så håber scanningen viser der resultat du ønsker.
det nok stadig lidt tidligt at mærke liv hvis de er omkring 13-14 uger henne. Men havde selv rigtig mange niv og jag mellem uge 12-15 og det var ligamentsmerter fordi det hele giver sig derinde.
Spændende spændende.

Mange tak. ja håber på det bedste

ja ved godt det først plejer at være en del senere man mærker liv. men lyder som om det godt kunne være de ligamenssmerter jeg har også.. det mærkes nemlig som niv og jag og passer meget godt med ugerne. 

nu  må jeg se.

kæmper lige med billeder, den siger browseren ikke understøtter.. hmm

Anmeld

24. juli 2013

BigHope13

crish89 skriver:

D

Mange tak. ja håber på det bedste

ja ved godt det først plejer at være en del senere man mærker liv. men lyder som om det godt kunne være de ligamenssmerter jeg har også.. det mærkes nemlig som niv og jag og passer meget godt med ugerne. 

nu  må jeg se.

kæmper lige med billeder, den siger browseren ikke understøtter.. hmm

Det da ihvertfald ikke utænkeligt, nogen oplever ligamentsmerter gennem hele graviditeten og andre slet ingen.
øv bøv gad da godt se billede Hehe

Anmeld

24. juli 2013

crish89

BigHope13 skriver:

Det da ihvertfald ikke utænkeligt, nogen oplever ligamentsmerter gennem hele graviditeten og andre slet ingen.
øv bøv gad da godt se billede Hehe

jeps tiden er bare lang at vente til næste uge når jeg i forvejen har gået i usikkerhed i 3 måneder..  

ja ved ikke lige hvad der sker. hvordan sætter du billede ind?

Anmeld

24. juli 2013

crish89

crish89 skriver:

jeps tiden er bare lang at vente til næste uge når jeg i forvejen har gået i usikkerhed i 3 måneder..  

ja ved ikke lige hvad der sker. hvordan sætter du billede ind?

prøver lige om det kom med denne gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juli 2013

BigHope13

crish89 skriver:

prøver lige om det kom med denne gang

Ja Pyha kunne slet ikke holde den ventetid ud. Og du kan slet ikke få nogen test positive??
Jo nu ser jeg dit billede. Godt svært billede at bedømme når man ikke kan se resten af kroppen,men maven er da ihvertfald rund og hvis jeg ikke vidste noget ville jeg da tro du var gravid.

Anmeld

24. juli 2013

crish89

BigHope13 skriver:

Ja Pyha kunne slet ikke holde den ventetid ud. Og du kan slet ikke få nogen test positive??
Jo nu ser jeg dit billede. Godt svært billede at bedømme når man ikke kan se resten af kroppen,men maven er da ihvertfald rund og hvis jeg ikke vidste noget ville jeg da tro du var gravid.

hmm ikke mere. jeg testede svagt positiv for 14 dage siden, men i fredags, var den negativ igen. men jormoder og klinikken siger at min hcg kan være blevet for højt eller være faldet igen, da det ofte falder mellem 9-10 uge.. 

ja ved godt det lidt svært billede.. men takker kan lige skrive når jeg er blevet scannet igen

Anmeld

24. juli 2013

BigHope13

crish89 skriver:

hmm ikke mere. jeg testede svagt positiv for 14 dage siden, men i fredags, var den negativ igen. men jormoder og klinikken siger at min hcg kan være blevet for højt eller være faldet igen, da det ofte falder mellem 9-10 uge.. 

ja ved godt det lidt svært billede.. men takker kan lige skrive når jeg er blevet scannet igen

åhhh, ja så ved man ikke rigtig om man er købt eller solgt,.
Jeg tror og krydser ihvertfald fingre for at du er godt og grundig gravid, og glæder mig til en update

Anmeld

24. juli 2013

gonefishing

crish89 skriver:

Hej med jer.

jeg vil hører om nogen herinde har oplevet det samme som mig og evt. kan komme med lidt hjælp ud fra egen erfaring og viden..

Jeg har siden november været stoppet på p-piller og har haft regelmæssig mens siden da. Jeg havde dog min sidste mens i en hel uge (som jeg plejer, med en cyklus på 30dage) den 17 april. Jeg havde dog to dage fra den 15 maj, hvor jeg plet blødte lidt og jeg ikke haft mens siden. Kan nogen hjælpe med at om jeg skal regne dage fra den 17 april eller den 15 maj?

Jeg har ind til sidste uge haft to uger med mens smerter, kvalme, madlede, tissede oftere, hovedpine træt hele tiden.. I denne uge har jeg dog haft det lidt svingede med symtomerne på graviditet, lidt kvalme, mens smerter og en smule madlede, men meget svingende.. 

For lidt over en uge siden teste jeg positivt 2 gange, med en svag streg nr.2, men igår morges viste den negativ igen. Jeg har hørt at nogen først tester positivt sent og andre når så langt hen omkring uge 9-10, så kan hcg hormonet falde igen, og det derfor ikke er sikkert man stadig kan teste positiv..Har nogen prøvet det samme?

Jeg har en mave der er blevet rund og vokset en del, det samme er brysterne, som også er ømme nu og der er kommet strækmærker...

Lægen har jeg haft kontakt til flere gange, som mener det nok kommer igen min mens og symptomerne nok går væk.. 

Hvad tror i det kan være, er jeg gravid, eller hvad mon der sker.?

håber nogen kan hjælpe lidt  

Lad nu være med at teste igen og igen efter en positiv test!

Anmeld

24. juli 2013

crish89

Flodkilling skriver:

Lad nu være med at teste igen og igen efter en positiv test!

Jeps men på dette tidspunkt vidste jeg ikke at en svag streg nr 2 også talte for positiv.. fandt først ud af det et par dage efter, så tog en test mere,  tænkte den burde være positiv, men den viste negativ.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.