Hjælp mig lige her - bør jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2013

B&J

jeg tror du skal tage det roligt så længe du mærker liv som du plejer og du ikke har ondt eller noget så tror jeg du skal taget det roligt. som du selv skrev var det stille og roligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Hej søde - hvis det bare var helt stille og roligt tror jeg slet ikke du skal være bekymret.- Tænk der er mange som stadig løber gennem hele graviditeten - her "hopper" man jo også i løbet.. Men ring da til FG hvis det er - tror dog slet ikke du skal være bekymret.. 

Hej søde. Det håber jeg du har ret i.. Det var stille og roligt og har her til aften mærket ham. Ja det var netop det jeg tænkte på? Også med folk der stadig rider osv.? Det giver vel samme effekt også?

Åh er bare 1.5 times kørsel derfra, og vil helst ikke gøres nervøs hvis de siger at jeg lige skal komme ind hvis jeg synes, kender du det?

Anmeld

22. juli 2013

CamillaSoefelt

B&J skriver:

jeg tror du skal tage det roligt så længe du mærker liv som du plejer og du ikke har ondt eller noget så tror jeg du skal taget det roligt. som du selv skrev var det stille og roligt

Tak, det vil jeg så gøre...

Også typisk jeg ikke tænker længere, altså!!

Anmeld

22. juli 2013

B&J

CamillaSoefelt skriver:

Tak, det vil jeg så gøre...

Også typisk jeg ikke tænker længere, altså!!

ej det må du ikke skrive det ville jeg selv kunne finde på viste ikke man ikke måtte..

Anmeld

22. juli 2013

CamillaSoefelt

B&J skriver:

ej det må du ikke skrive det ville jeg selv kunne finde på viste ikke man ikke måtte..

Hvor er du sød, tak.

Troede helt ærligt også det var ok hvis det bare var stille og roligt. Kan se problemet hvis man ex. falder på maven el. andet... Meeen ellers ikke..

Anmeld

22. juli 2013

B&J

CamillaSoefelt skriver:

Hvor er du sød, tak.

Troede helt ærligt også det var ok hvis det bare var stille og roligt. Kan se problemet hvis man ex. falder på maven el. andet... Meeen ellers ikke..

nemlig eller man var høj gravid og vil føde så kunne det være det var en god ide

men ja ellers vil jeg da også tænke det må man da gerne for kroppen gynger da også når man har sex eller er det bare mig

Anmeld

22. juli 2013

CamillaSoefelt

B&J skriver:

nemlig eller man var høj gravid og vil føde så kunne det være det var en god ide

men ja ellers vil jeg da også tænke det må man da gerne for kroppen gynger da også når man har sex eller er det bare mig

Haha, jeg havde præcis samme tanke;-)!!

Anmeld

22. juli 2013

B&J

CamillaSoefelt skriver:

Haha, jeg havde præcis samme tanke;-)!!

hihihihihi godt så tænker jeg ikke helt forkert

Anmeld

22. juli 2013

CamillaSoefelt

B&J skriver:

hihihihihi godt så tænker jeg ikke helt forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.