Hjælp mig lige her - bør jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.556 visninger
18 svar
2 synes godt om
22. juli 2013

CamillaSoefelt

Hej alle.

Kan I ikke lige hjælpe mig (læs: har ikke brug for løftede pegefingre, men at blive beroliget eller et godt råd).

Er idag i uge 25+5 og har været en tur i sommerland sjælland. Lige istarten når man kommer ind er der sådan nogle man kan hoppe på, helt nede i plan med jorden. Det prøvede jeg med min søn, ikke vildt og ikke voldsomt og kun kort(5 min)... Men blev pludselig i tvivl om der kan ske noget ved det?
Googlede så og kan se alle siger de ikke ville hoppe på ex. trampolin fordi moderkagen kan løsne sig og et eller andet med navlesnoren? Men hjælp mig lige her, skal jeg ringe til FG eller andet? Har mærket ham,men er selvfølgelig nervøs da jeg ikke synes det er så meget som normalt, men han har jo sikkert bevæget sig dagen igennem uden jeg har lagt mærke til det fordi vi har gået så meget rundt...

Mrn hjælp mig, hvad ville i gøre? Og har nogen hoppet under graviditet hvor intet er sket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

AnthonsMor

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle.

Kan I ikke lige hjælpe mig (læs: har ikke brug for løftede pegefingre, men at blive beroliget eller et godt råd).

Er idag i uge 25+5 og har været en tur i sommerland sjælland. Lige istarten når man kommer ind er der sådan nogle man kan hoppe på, helt nede i plan med jorden. Det prøvede jeg med min søn, ikke vildt og ikke voldsomt og kun kort(5 min)... Men blev pludselig i tvivl om der kan ske noget ved det?
Googlede så og kan se alle siger de ikke ville hoppe på ex. trampolin fordi moderkagen kan løsne sig og et eller andet med navlesnoren? Men hjælp mig lige her, skal jeg ringe til FG eller andet? Har mærket ham,men er selvfølgelig nervøs da jeg ikke synes det er så meget som normalt, men han har jo sikkert bevæget sig dagen igennem uden jeg har lagt mærke til det fordi vi har gået så meget rundt...

Mrn hjælp mig, hvad ville i gøre? Og har nogen hoppet under graviditet hvor intet er sket?

Jeg har ikke rigtig nogen erfaring med det, men er du nervøs, så ring helt sikkert til FG

Jeg har ikke hørt det med moderkagen før, men kan snildt forestille mig det med navlesnoren kan ske, når du bebsi ikke fylder så meget endnu - men igen, hellere ringe en gang for meget til FG

Anmeld

22. juli 2013

gonefishing

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle.

Så længe du mærker liv så skal du ikke være bange. Hvis moderkagen river sig løs KAN du mærke det.

Anmeld

22. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

enig.. føler du der er grund til bekymring emd ikke så meget aktivitet og du er nervøs for der er sket noget så ring og skrig panik og få en scanning/strimmel for din egen sindsros skyld...

At du stresser/ er nervøs/bange er ikke godt for baby... husk at når dit hjerte banker hurtigere så pumper blodet hurtigere rundt også ind og ud ved baby...

Anmeld

22. juli 2013

CamillaSoefelt

Flodkilling skriver:

Så længe du mærker liv så skal du ikke være bange. Hvis moderkagen river sig løs KAN du mærke det.

Tak for beroligende svar!

Det håber jeg du har ret i.. har iøvrigt lige mærket ham en del.

Anmeld

22. juli 2013

CamillaSoefelt

Wampires skriver:

enig.. føler du der er grund til bekymring emd ikke så meget aktivitet og du er nervøs for der er sket noget så ring og skrig panik og få en scanning/strimmel for din egen sindsros skyld...

At du stresser/ er nervøs/bange er ikke godt for baby... husk at når dit hjerte banker hurtigere så pumper blodet hurtigere rundt også ind og ud ved baby...

Har lige mærket ham rigtig meget, så mon ikke alt er ok? Er ca.1,5times kørsel fra FG, men kan self. altid køre... Men mon jeg behøver når jeg kan mærkeliv?

Anmeld

22. juli 2013

CamillaSoefelt

Martsbaby skriver:

Jeg har ikke rigtig nogen erfaring med det, men er du nervøs, så ring helt sikkert til FG

Jeg har ikke hørt det med moderkagen før, men kan snildt forestille mig det med navlesnoren kan ske, når du bebsi ikke fylder så meget endnu - men igen, hellere ringe en gang for meget til FG

Hvad kan ske med navlesnoren tænker du?

Anmeld

22. juli 2013

AnthonsMor

CamillaSoefelt skriver:

Hvad kan ske med navlesnoren tænker du?

Jeg tænker om den måske kan vikles rundt om babys hals?
Det er bare min teori

Anmeld

22. juli 2013

Risen

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle.

Hej søde - hvis det bare var helt stille og roligt tror jeg slet ikke du skal være bekymret.- Tænk der er mange som stadig løber gennem hele graviditeten - her "hopper" man jo også i løbet.. Men ring da til FG hvis det er - tror dog slet ikke du skal være bekymret.. 

Anmeld

22. juli 2013

CamillaSoefelt

Martsbaby skriver:

Jeg tænker om den måske kan vikles rundt om babys hals?
Det er bare min teori

Nåh ja det kunne da godt være self.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.