Pyha den her dag er forfærdelig! Jeg kunne have haft termin idag, men jeg valgte for godt 8 mdr siden, at afbryde en graviditet grundet personlige omstændigheder.
Jeg fortryder det inderligt! Jeg har hadet mig selv for det de sidste mange mdr. i starten var jeg afklaret og fuld af styrke, men som ugerne og månederne gik, kom der følelsen af skam, fortrydelse og senere er jeg blevet enormt deprimeret over aborten.!
Hvordan kan en mor sige nej til sit eget kød og blod, hvordan kan man synes det er i orden at afbryde en sund graviditet.! Jeg var jo selv skyld i at jeg blev gravid.!
Jeg er mor til en pige på 3 år, så det havde passet perfekt. Jeg ville jo egentlig gerne have et barn, bare ikke med den fader som kunne hve været. Jeg var ikke tjent med den far, barnet var ikke tjent med den far, min fremtid var ikke tjent med det!
F**k hvor gør det helvedes ondt! Og jeg vil gå med skyldfølelsen resten af livet. Selv om folk siger det bliver bedre. Jeg vil for altid tænke på det barn, som ikke selv havde valgt at sætte sig under mit hjerte og som ikke selv valgte at blive til!
*man fortryder ALDRIG de børn man fik, men de børn man ikke fik*. 
Anmeld