Sommervarme og højgravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

lucas<3

et godt råd til hvis man er ved og `dø`a hedeslag.

ta et iskold fodbad det hjælper  

gjorder det da jeg var højgravid..

mit vand blev hurtig varmt og måtte skifte det ud ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Kat2244

Bell'star skriver:

Her må jeg også melde mig på banen, sol og sommer er skønt...

MEN hold nu op hvor er det ulideligt at gå rundt med sin store mave i det vejr.. (36+3) 

Synes faktisk det er værst om natten, er ved at gå til af varme hver nat...

Ved godt man ikke bør brokke sig når det danske vejr for en gangs skyld viser sig fra sin bedste side, meeen man kunne da håbe på bare en lillebitte regnbye i den nærmeste fremtid.. Eller endnu bedre at baby snart beslutter at melde sin ankomst! 

Det håber jeg også på! 

Jeg er 36+5 i dag.

Anmeld

21. juli 2013

Kat2244

lucas<3 skriver:

et godt råd til hvis man er ved og `dø`a hedeslag.

ta et iskold fodbad det hjælper  

gjorder det da jeg var højgravid..

mit vand blev hurtig varmt og måtte skifte det ud ..

Det gør jeg allerede . Jeg fylder en opvaskebalje med koldt vand og isterninger og putter først håndled og hænder i indtil de er kolde nok og så putter jeg føderne i bagefter. Isterningerne holder det koldt i længere tid . Det hjælper mod de værste hedeture 

Anmeld

21. juli 2013

Kat2244

Karina1 skriver:

Jeg har det på samme måde! jeg har aldrig haft problemer med at svede, men puha, nu kan jeg sidde helt stille indrnfor, med alle vinduer og døre åben og KAMP-SVEDE! føj!

Me Too 

Anmeld

21. juli 2013

Team Putte

Kat2244 skriver:

hej 

Er der andre højgravide end mig der er ved at omkomme af varme i de her varme sommerdage ?

Mit soveværelse er det koldesthjemmeside vores hjem og der bor jeg efterhånden hele dagen alle de varme dage .

jeg er den eneste i min omgangskreds der drømmer om at der kommer et lavtryk ind over landet!.

kram Kath.

åh hvor jeg husker det fra sidste år jeg boede foran ventilatoren med masser af slush ice! Det var det eneste der kunne køle med ned

Anmeld

21. juli 2013

Benjamins'mor

Er godtnok kun i uge 29, men ifølge læger er jeg jo højgravid. Og ja, er ved at omkomme totalt i denne varme, seriøst dør snart. Svede render bare helt vildt, det er så klamt synes jeg. Kan ingen steder være, end ikke i skyggen. Puha.

Anmeld

22. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg er kun i uge 26, men i går gik jeg i bad 3 gange og jeg holdt mig endda tilbage.

Jeg sveder som et svin og kan ikke vente til det bliver efterår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.