Sommervarme og højgravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.464 visninger
16 svar
5 synes godt om
21. juli 2013

Kat2244

hej 

Er der andre højgravide end mig der er ved at omkomme af varme i de her varme sommerdage ?

Mit soveværelse er det koldesthjemmeside vores hjem og der bor jeg efterhånden hele dagen alle de varme dage .

jeg er den eneste i min omgangskreds der drømmer om at der kommer et lavtryk ind over landet!.

kram Kath.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Kat2244

Kat2244 skriver:

hej 

Er der andre højgravide end mig der er ved at omkomme af varme i de her varme sommerdage ?

Mit soveværelse er det koldesthjemmeside vores hjem og der bor jeg efterhånden hele dagen alle de varme dage .

jeg er den eneste i min omgangskreds der drømmer om at der kommer et lavtryk ind over landet!.

kram Kath.

*der skulle have stået "koldeste rum i vores hjem" 

Anmeld

21. juli 2013

Karina1

Jeg har det på samme måde! jeg har aldrig haft problemer med at svede, men puha, nu kan jeg sidde helt stille indrnfor, med alle vinduer og døre åben og KAMP-SVEDE! føj!

Anmeld

21. juli 2013

katrine26

Samme her, er 39+1 og jeg kan slet ikke holde ud at være nogle steder og slet ikke i min egen krop. Sveder som et svin. Puha. Katrine26. 

Anmeld

21. juli 2013

Troldemommi

Jrechar det faktisk ret okay i varmen, jeg åbner alt der kan åbnes, går i meget lidt tøj og så er fryseren fyldt op med frys selv is 

Monica 34+4

Anmeld

21. juli 2013

FrkDitte

jeg synes osse det er ulideligt med den her varme.. Jeg har købt mig et badebassin og da jeg så skulle i det.. synes jeg vandet var for koldt.. 

Det er svært at sove om natten.. jeg vågner hele tiden.. har sovet med et vådt håndklæde om mine fødder.. det hjalp..

Vi har dog aircondition, men den når desværre ikke helt ind i soveværelset.. 

Er 32+6 i dag..

Tror jeg vil til stranden i morgen..

God aften!

D. 

Anmeld

21. juli 2013

SjeBets

jeg er ikke højgravid, men meget lys, født rødhåret, og har mega mange fregner så jeg har det bare generelt ikke godt med solen, og varmen kan gøre mig fysisk skidt, så jeg holder mig inden døre det meste af dagen. jeg vil så gerne have varme, men omkring de 22-23 grader og med en brise så er jeg lykkelig, andet så har jeg det skidt og må blive inde. Er så "heldigvis" kun  22 uger henne.... så ikke stor endnu

Anmeld

21. juli 2013

Københavnermor

Jeg er 37+3 og har det også vaaaaaaarmt! Så jeg bliver indendørs, det kan jeg lige holde ud

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

Kat2244 skriver:

hej 

kram Kath.

jeg er ikke højgravid, men gravid med tvillinger og kan garentere dig for det ikke er bedre at være i uge 20 med tvillinger i den her varme  23 grader har været fint men de sidste 2 dage med 27grader har jeg været sikker på at skulle dø

Anmeld

21. juli 2013

Bell'star

Her må jeg også melde mig på banen, sol og sommer er skønt...

MEN hold nu op hvor er det ulideligt at gå rundt med sin store mave i det vejr.. (36+3) 

Synes faktisk det er værst om natten, er ved at gå til af varme hver nat...

Ved godt man ikke bør brokke sig når det danske vejr for en gangs skyld viser sig fra sin bedste side, meeen man kunne da håbe på bare en lillebitte regnbye i den nærmeste fremtid.. Eller endnu bedre at baby snart beslutter at melde sin ankomst! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.