Vis mig din taske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.550 visninger
9 svar
3 synes godt om
21. juli 2013

birthee

Ganske enkelt, hvilken taske har du, og hvad skal den kunne rumme/hvad er der i den? 

mvh. Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Bshizzle

Dette er min taske som følger mig over alt...!! 

Den rummer lige fra Make up, Parfume, tynd bluse, Nøgler, Pung, vådservietter, Bade ble, ble, ekstra sut og solbriller 

Mærket er Gina Tricot 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2013

Kloster

Jeg har en taske fra Octopus.

Den inderholder arbejdskalender, stiftblyant, viskelæder, juglepenne, tegnebog og pung (til når jeg kun skal have penge og kort med) et par strømper, min mobil, lommeletter, lidt makeup, tyggegummi osv osv. Og der skal altid være plads til en madpakke til turen

Anmeld

21. juli 2013

Millea

Jeg har sådan en her - Balenciaga City.. (Har sparet op længe) 

Anmeld

21. juli 2013

Swerg

Her er min, og den er stor indeni.. Har alt muligt skrammel i den

Anmeld

21. juli 2013

FrkDitte

Her er min..(jeg har dog ikke skulderrem sat på min..)

Den er fra Liebeskind Berlin.. Har ikke voldsomt meget i den.. nu når jeg er på barsel, går jeg ikke rundt med taske.. bruger den kun når jeg er på arbejde, da har jeg kalender, pung, lipgloss, nøgler og lidt andre småting i den..

Men der er godt plads til alt muligt når baby bliver født.. , så skal den nok blive fyldt op..

D.

Anmeld

21. juli 2013

Francisca

birthee skriver:

Ganske enkelt, hvilken taske har du, og hvad skal den kunne rumme/hvad er der i den? 

mvh. Birthe

Jeg har denne taske. 

Jeg har pung kalender lille taske indeni med kuglepenne håndcreme makeup. vandflaske bleer bluse tamponer solbriller osv 

Anmeld

21. juli 2013

Juliekp

birthee skriver:

mvh. Birthe

Jeg har denne her taske fra DKNY og den indholde pung, make-up pung, noget at drikke, en tynd trøje og nøgler

Anmeld

21. juli 2013

Fenja09

birthee skriver:

mvh. Birthe

Jeg har mere end en taske - bruger dem efter behov og humør. Den jeg går med lige nu er en jeg har fået af min svigermor. Mærket er Nova og er i sort ægte læder. Der er to store rum, et med lynlås og to små uden lynlås. Det er virkelig god kvalitet.

Min anden yndlings taske er også i ægte læder, men er købt i genbrug til 25 kr, hvorimod den fra Nova koster lige omkring 900 kr.

Jeg skal kunne have mobil, nøgler, pung, smøger og evt. make-up med, hvis der er brug for det. Så egentlig behøver jeg ikke så stor en taske, men det er rart nok når man så skal noget at der er plads.

Har desværre ikke et billede af dem.

/Fenja

Anmeld

21. juli 2013

banana3

Elias2010<3 skriver:

Her er min, og den er stor indeni.. Har alt muligt skrammel i den

Den har jeg i sort, og jeg ELSKER den!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.