Willum/Villum???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

Villum

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

StineC

Villum er et virkelig sødt navn, det var faktisk min første prioritet hvis vi får en dreng, men det gik kæresten ikke med til. Men nu har vi heldigvis fundet et andet navn som vi begge er 100% enige om så det er okay

Men håber for dig at din bedre halvddel er med på navnet for det er super sødt!

Anmeld

22. juli 2013

MHB

Villum :-) og jeg er også helt vild med navnet. Har det selv med som mulighed til en eventuel 2er men min kæreste er fra Bornholm og han forbinder det derfor kun med færgen Villum Clausen så han er ikke en fan :-\ 

Anmeld

22. juli 2013

Tullepoder

Anonym skriver:

Jeg har forelsket mig i et navn!

Vi går snart igang med projekt baby nr. 3 Har ingen idé om min kæreste er med på det ( "frygter" lidt han ikke er, da hans ekskone hedder Willumsen til efternavn...)

Så mens jeg venter: hvordan ville DU stave det???

Ville stave det Villum
Er også helt vild med det navn, men det måtte ikke komme på tale. Manden var bestemt ikke vild med det. Men Villads måtte jeg gerne få, men vi fik en skøn pige så det blev en Frederikke i stedet

Anmeld

22. juli 2013

Anonym trådstarter

StineC skriver:

Villum er et virkelig sødt navn, det var faktisk min første prioritet hvis vi får en dreng, men det gik kæresten ikke med til. Men nu har vi heldigvis fundet et andet navn som vi begge er 100% enige om så det er okay

Men håber for dig at din bedre halvddel er med på navnet for det er super sødt!

Anmeld

22. juli 2013

Anonym trådstarter

Tullepoder skriver:

Ville stave det Villum
Er også helt vild med det navn, men det måtte ikke komme på tale. Manden var bestemt ikke vild med det. Men Villads måtte jeg gerne få, men vi fik en skøn pige så det blev en Frederikke i stedet

Håber min er med på den! (Vil ikke spørge endnu )

Anmeld

22. juli 2013

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Villum :-) og jeg er også helt vild med navnet. Har det selv med som mulighed til en eventuel 2er men min kæreste er fra Bornholm og han forbinder det derfor kun med færgen Villum Clausen så han er ikke en fan :-\ 

Hehe - vi har ingen familie på/fra Bornholm så det kan ikke være et argument her

Anmeld

22. juli 2013

Monski

Anonym skriver:

Jeg har forelsket mig i et navn!

Vi går snart igang med projekt baby nr. 3 Har ingen idé om min kæreste er med på det ( "frygter" lidt han ikke er, da hans ekskone hedder Willumsen til efternavn...)

Så mens jeg venter: hvordan ville DU stave det???

Jeg ville stave det med w, men kan godt se at du nok nemmere for trumfet igennem hvis det staves med v
Forresten et mega sødt navn!

Anmeld

22. juli 2013

Møn-Mor

Jeg har svaret Villum, men ene og alene af den grund, at jeg selv går mest ind for at stave det klassisk så som Sofie, Kristian, Viktor, Kristoffer, Laurits osv. Altså uden for mange dikkedarer, Z'er, C'er og PH'er ;-)

Anmeld

22. juli 2013

Anonym trådstarter

Møn-Mor skriver:

Jeg har svaret Villum, men ene og alene af den grund, at jeg selv går mest ind for at stave det klassisk så som Sofie, Kristian, Viktor, Kristoffer, Laurits osv. Altså uden for mange dikkedarer, Z'er, C'er og PH'er ;-)

Jeg kan også bedst lide at det bliver stavet som det bliver sagt - dog synes jeg oftest det er pænere med C end K...
Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.