Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Barnepigen skriver: Villum
Villum
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Villum er et virkelig sødt navn, det var faktisk min første prioritet hvis vi får en dreng, men det gik kæresten ikke med til. Men nu har vi heldigvis fundet et andet navn som vi begge er 100% enige om så det er okay
Men håber for dig at din bedre halvddel er med på navnet for det er super sødt!
Villum :-) og jeg er også helt vild med navnet. Har det selv med som mulighed til en eventuel 2er men min kæreste er fra Bornholm og han forbinder det derfor kun med færgen Villum Clausen så han er ikke en fan :-\
Anonym skriver: Jeg har forelsket mig i et navn! Vi går snart igang med projekt baby nr. 3 Har ingen idé om min kæreste er med på det ( "frygter" lidt han ikke er, da hans ekskone hedder Willumsen til efternavn...) Så mens jeg venter: hvordan ville DU stave det???
Jeg har forelsket mig i et navn! Vi går snart igang med projekt baby nr. 3 Har ingen idé om min kæreste er med på det ( "frygter" lidt han ikke er, da hans ekskone hedder Willumsen til efternavn...) Så mens jeg venter: hvordan ville DU stave det???
StineC skriver: Villum er et virkelig sødt navn, det var faktisk min første prioritet hvis vi får en dreng, men det gik kæresten ikke med til. Men nu har vi heldigvis fundet et andet navn som vi begge er 100% enige om så det er okay Men håber for dig at din bedre halvddel er med på navnet for det er super sødt!
Tullepoder skriver: Ville stave det Villum Er også helt vild med det navn, men det måtte ikke komme på tale. Manden var bestemt ikke vild med det. Men Villads måtte jeg gerne få, men vi fik en skøn pige så det blev en Frederikke i stedet
Ville stave det Villum Er også helt vild med det navn, men det måtte ikke komme på tale. Manden var bestemt ikke vild med det. Men Villads måtte jeg gerne få, men vi fik en skøn pige så det blev en Frederikke i stedet
MHB skriver: Villum :-) og jeg er også helt vild med navnet. Har det selv med som mulighed til en eventuel 2er men min kæreste er fra Bornholm og han forbinder det derfor kun med færgen Villum Clausen så han er ikke en fan :-\
Møn-Mor skriver: Jeg har svaret Villum, men ene og alene af den grund, at jeg selv går mest ind for at stave det klassisk så som Sofie, Kristian, Viktor, Kristoffer, Laurits osv. Altså uden for mange dikkedarer, Z'er, C'er og PH'er ;-)
Jeg har svaret Villum, men ene og alene af den grund, at jeg selv går mest ind for at stave det klassisk så som Sofie, Kristian, Viktor, Kristoffer, Laurits osv. Altså uden for mange dikkedarer, Z'er, C'er og PH'er ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128