Willum/Villum???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan ville du stave navnet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.648 visninger
25 svar
2 synes godt om
21. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg har forelsket mig i et navn!

Vi går snart igang med projekt baby nr. 3 Har ingen idé om min kæreste er med på det ( "frygter" lidt han ikke er, da hans ekskone hedder Willumsen til efternavn...)

Så mens jeg venter: hvordan ville DU stave det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

TNBC

Anonym skriver:

Vi går snart igang med projekt baby nr. 3 Har ingen idé om min kæreste er med på det ( "frygter" lidt han ikke er, da hans ekskone hedder Willumsen til efternavn...)

willum... det er sådan jeg ser det bedst

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

willum... det er sådan jeg ser det bedst

Tak for svar tænker bare jeg måske bedre kan det få det "solgt" hvis det ikke staves som hans ex's efternavn jeg er ligeglad, bare jeg må bruge det

Anmeld

21. juli 2013

TNBC

Anonym skriver:

Tak for svar tænker bare jeg måske bedre kan det få det "solgt" hvis det ikke staves som hans ex's efternavn jeg er ligeglad, bare jeg må bruge det

Altså hvis man skulle se på alle navne fra ens bagrund, kan man jo næsten ikke finde et navn begge ville kunne li.

Anmeld

21. juli 2013

Millea

Villum.. Og jeg syntes det er det fedeste drengenavn.. Kan godt forstå at du har forelsket dig i det. 

Anmeld

21. juli 2013

Ciss

Jeg ville skrive det med V. W'en forbinder jeg rigtig meget med efternavnet. - og af en eller anden mærkelig grund hører jeg navnet for mig med tyk texas-amerikansk accent, når jeg læser fornavnet stavet med W. (Men det er sikkert bare mig, som er sær på det punkt )

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Altså hvis man skulle se på alle navne fra ens bagrund, kan man jo næsten ikke finde et navn begge ville kunne li.

Nej, det ville blive svært! Specielt som pædagog - alle de irriterende unger man kan have haft

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Millea skriver:

Villum.. Og jeg syntes det er det fedeste drengenavn.. Kan godt forstå at du har forelsket dig i det. 

Jeg har først lige spottet det... Men er helt vild med det!!! (håber bare manden også er, hvis vi skulle få en dreng næste gang )

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg ville skrive det med V. W'en forbinder jeg rigtig meget med efternavnet. - og af en eller anden mærkelig grund hører jeg navnet for mig med tyk texas-amerikansk accent, når jeg læser fornavnet stavet med W. (Men det er sikkert bare mig, som er sær på det punkt )

Tak for svar er egentlig mest til navne der bare er stavet " lige ud ad landevejen", men kan faktisk lide det her navn med w også

Anmeld

21. juli 2013

Pigent

Anonym skriver:

Villum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.