Voksi pose eller lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

2babygirls

Venter... skriver:

Hvad vil i anbefale, og hvorfor? 

Jeg har et oktober og et februar barn og vi har brugt lift i starten og så slee bee bagefter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

L&V

Vi har både voksi og lift til vores dreng her fra juli.. Liften bruger vi som regel inde og de meget varme dage og voksien ude de fleste dage hvor det vinder

Anmeld

21. juli 2013

Rødhætte

GUSO skriver:

Vi har brugt begge dele, voksi til at sove ude i, og lift til at sove inde og når vi har været nogle steder..

Samme her. Ville hverken undvære lift eller voksi

Anmeld

21. juli 2013

Alberte&Mor <3

Okay- tak for jeres råd der er meget man lige ska ta stilling til med sån et Bitte menneske på vej... 

Anmeld

21. juli 2013

Monski

Venter... skriver:

Anthon er fra december og han var i voksipose, nu skal vi have en januar bebs som også kommer i voksipose
Havde også en lift dengang med Anthon men jeg fik den aldrig brugt, da det blev varmere i vejret puttede jeg bare en sommedyne i voksiposen i stedet og da det blev rigtig varmt lå han bare i barnevognen
Men voksiposen er guld værd til vinterbørn

Anmeld

21. juli 2013

optimistmor

Venter... skriver:

en lift vil være god hvis i ofte er ude, restauranter, på besøg hos folk, ude og handle i eks bilka og store steder. da baby med mine øjne set, ligger bedre og mere beskyttet i liften i hht støg og indtryk (der er jo en lille kaleche over en lift) voksiposen er nok mere til hvis i altid har barne/klapvong med overalt den lille kan ligge i ;-) 

håber rådet kan hjælpr, de bedste krammer herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.