Voksi pose eller lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
15 svar
2 synes godt om
21. juli 2013

Alberte&Mor <3

Hvad vil i anbefale, og hvorfor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

FrkZier

Hvad vil i anbefale, og hvorfor? 

det kommer helt an på årstiden - jeg ville aboslut ikke anbefale en voksi pose i den hede vi har vi lige pt, men til vinter tror jeg da en voksi pose vil være ideel

Anmeld

21. juli 2013

Alberte&Mor <3

FrkZier skriver:

det kommer helt an på årstiden - jeg ville aboslut ikke anbefale en voksi pose i den hede vi har vi lige pt, men til vinter tror jeg da en voksi pose vil være ideel

Vi skal have en februar bebs.. 

Anmeld

21. juli 2013

FrkZier

Venter... skriver:

Vi skal have en februar bebs.. 

så tror jeg en voksi pose kunne være en meget god ide

Anmeld

21. juli 2013

GUSO

Vi har brugt begge dele, voksi til at sove ude i, og lift til at sove inde og når vi har været nogle steder..

Anmeld

21. juli 2013

gokkelok

Vi bruger voksi om vinteren og stoppede til april. Den bliver hurtig for varm for dem. Når i nu skal have et februar barn, så ville jeg vælge en lift, som barnet kan ligge i de første måneder til det bliver for stor også gå over til voksipose til vinteren.

Anmeld

21. juli 2013

Alberte&Mor <3

gokkelok skriver:

Vi bruger voksi om vinteren og stoppede til april. Den bliver hurtig for varm for dem. Når i nu skal have et februar barn, så ville jeg vælge en lift, som barnet kan ligge i de første måneder til det bliver for stor også gå over til voksipose til vinteren.

Damen i babysam rådede os til en voksi netop fordi det var et februar barn- men jeg må sige at jeg er i tvivl om hvad vi skal.. Tror vi ender med voksi og så køber en brugt lift ved siden af. (Har arvet en-men den er ikke rigtige farve;/) og vi synes ikke vi har råd til både lift og voksi pose når vi i forvejen skal gi 10000 for en vogn.. 

Anmeld

21. juli 2013

Karina1

Vi skal have en september-bebs, vi har købt begge dele dog har vi valgt at købe begge ting brugt, i mødrehjælpen i aalborg (kan varmt anbefales) vi gav 20kr for en super fin odder lift i sort og en brun voksi med fine blå biler på, til 100kr vi har købt mange fine ting derinde, de er billige og man støtter et godt formål

Anmeld

21. juli 2013

Mumto3

Jeg har haft et januarbarn, februar barn og et april barn. Til de to førte brugte vi voksi og til det sidste en lift.

Anmeld

21. juli 2013

gokkelok

Venter... skriver:

Damen i babysam rådede os til en voksi netop fordi det var et februar barn- men jeg må sige at jeg er i tvivl om hvad vi skal.. Tror vi ender med voksi og så køber en brugt lift ved siden af. (Har arvet en-men den er ikke rigtige farve;/) og vi synes ikke vi har råd til både lift og voksi pose når vi i forvejen skal gi 10000 for en vogn.. 

Vi brugte i hvertfald liften meget de 2 første måneder, indtil det var tid til voksiposen. Min datter er fra september. Vi købte også en brugt lift til 50 kr, rimelig heldig når vi kun har brugt den i 2 mdr. 

Så jeg synes også i skal have begge dele, for i skal i hvertfald nok få brugt voksiposen. Det er så nemt at putte dem i den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.