Trineviborg skriver:
Ja, hvis Maya fik lov, ville hun også stå op HELE tiden!! Har dog hørt noget om at det ikke er så godt for de smås ben og rygge, at de står og sidder for meget de første måneder?? Har du hørt noget om det, eller skal jeg tage det som en god gang ammestue-snak!?
Man hører ski så meget, og det halve kan vist sorteres fra, kan bare være lidt svært at finde ud af hvilken halvdel der er god nok
Nej det er skam rigtig nok nogen overdriver nok bare lidt MEGET. Jeg snakket med min sp om det for Lucas gider altså ikke ligge særlig meget ned han vil hellere side og stå og hvad gør man så, og jeg snakket så med min sp netop fordi jeg havet hørt det samme, og hun sagde at jeg kunne jo ikke gøre så meget ved det og Lucas jo var utrolig stærk og det var mest på de små som ikke var så stærke endnu hvor man så gjorde alt for at få dem til at side.
Og Maya er jo os allerede super stærk kan jeg da se på de videoer du har lagt ind bla den hvor hun går ahrmen hvor er hun dygtig det kan Lucas slet ikke så flot endnu.
Anmeld