(marts) Stort hit!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.847 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

MoarViborg

Vi har lige købt 100 små plastic-kugler i røde, grønne, blå, gule og orange farver! Maya er helt vild med at ligge med dem i badet om morgenen   Virkelig sjovt at se! Så de kan varmt anbefales, og koster kun 100 kr!
Hvis I har lyst kan I kigge forbi vores hjemmeside, jeg har lagt en video af Maya i kuglebadet derind

Hvad er jeres bebsers yndlingslegetøj?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Muffinmus

Hvor ser det hyggeligt ud, hun ser meget gladere ud end Tor når hu er i bad
Hvem ligner hun egentligt?? kan ikke huske om jeg har set billede af faren, ,men kunne forestille mig hun havde lidt fra ham

Anmeld

12. juli 2009

MoarViborg

MariaE skriver:

Hvor ser det hyggeligt ud, hun ser meget gladere ud end Tor når hu er i bad
Hvem ligner hun egentligt?? kan ikke huske om jeg har set billede af faren, ,men kunne forestille mig hun havde lidt fra ham

Hi hi.. hun er som snydt ud af næsen på sin far! Hun ligner ham helt vildt! Håber da kommer en lille smule af mig med tiden

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Hvor ser det dog bare hyggeligt ud det har jeg overhoved ikke tænkt på   Dem må jeg ud og have i morgen 

Anmeld

12. juli 2009

Moar'en

Vi har også købt de bolde og Viktor elsker dem, vi bruger dem dog uden vand. Jeg har hældt dem i hans lift og så bare i med ham.

Anmeld

12. juli 2009

MoarViborg

Lindskjold skriver:

Vi har også købt de bolde og Viktor elsker dem, vi bruger dem dog uden vand. Jeg har hældt dem i hans lift og så bare i med ham.

Eiigh hvor ser det også hyggeligt ud!!  Smart man kan bruge dem på så mange måder!

Anmeld

12. juli 2009

Misjelle

Vi har lige købt 100 små plastic-kugler i røde, grønne, blå, gule og orange farver! Maya er helt vild med at ligge med dem i badet om morgenen   Virkelig sjovt at se! Så de kan varmt anbefales, og koster kun 100 kr!
Hvis I har lyst kan I kigge forbi vores hjemmeside, jeg har lagt en video af Maya i kuglebadet derind

Hvad er jeres bebsers yndlingslegetøj?

Nååhh hvor er hun sød... tror jeg da også jeg vil prøve at anskaffe mig. Linus hader godt nok at være i bad, men hvis han ikke kan lide dem i badet kan vi jo bruge liften ligesom Viktor .

Herhjemme er der ikke længere noget der er yndlings mere, måske hans harmonika stofbog. Han vil helst leges med og så skal det være så vildt som muligt så vi har 30 min. gymnastik/leg et par gange om dagen.

Anmeld

12. juli 2009

nilletøz

Vi har også købt de kugler, og det er også et stort hit her, ude i badet og bare i badekaret uden vand.....

Ligger da også lige et billede ind...

Både uden og med vand

Anmeld

12. juli 2009

MoarViborg

Misjelle skriver:

Nååhh hvor er hun sød... tror jeg da også jeg vil prøve at anskaffe mig. Linus hader godt nok at være i bad, men hvis han ikke kan lide dem i badet kan vi jo bruge liften ligesom Viktor .

Herhjemme er der ikke længere noget der er yndlings mere, måske hans harmonika stofbog. Han vil helst leges med og så skal det være så vildt som muligt så vi har 30 min. gymnastik/leg et par gange om dagen.

Tak  Normalt vil Maya heller ikke være i badet så lang tid af gangen, men med boldene i vandet, går det meget bedre!

Hvilke øvelser laver I når I laver gymnastik? Er der noget han specielt godt kan lide?

Nilletøz : Også nogle fantastisk gode billeder

Anmeld

13. juli 2009

Misjelle

Tak  Normalt vil Maya heller ikke være i badet så lang tid af gangen, men med boldene i vandet, går det meget bedre!

Hvilke øvelser laver I når I laver gymnastik? Er der noget han specielt godt kan lide?

Nilletøz : Også nogle fantastisk gode billeder

Han elsker leg/gymnastik ... vi har købt en dvd med stimulastik for spædbørn. Der er massere gode øvelser, men den er ikke nødvendig at købe hvis man har ideerne .

Vi sætter en børne cd på og så laver jeg sådan ca. en øvelse til hvert nummer. Det er lidt forskelligt hvad for nogle jeg vælger.

Eksempler:
  • svingtur (holder ham med begge hænder på under hans mave bryst og så svinger vi lidt rundt og danser, han plejer at grine helt vildt)
  • Hovedet ned af (Holder ham om hofterne så hovedet hænger ned af og gynger ham forsigtigt. Det skulle være rigtig sundt for dem at få hovedet lidt ned af. Giver ham masser af pauser undervejs. Han plejer at skraldgrine)
  • Massere arme og ben (han ligger på ryggen mens jeg massere og nulre arme og ben, man kan se han nyder berøringen).
  • Op og stå (Han ligger på ryggen. Holder fat i mine tommelfingre. Trækker sig selv op til siddene stilling. Jeg trækker ham derefter op til stående på flad fod. (forsigtigt pga. skuldrebladene)).
  • Krydsbevægelser Han ligger på ryggen og jeg tager og føre hans højre hånd og venstre fodflade mod hinanden (evt. kilder jeg ham lidt under tæerne med sin egen hånd, det synes han er skægt. Det gør jeg 10 gange og skifter så til modsatte hånd og fod.).
  • Rulle på bold Han ligger på mavsen på en stor gymnastikbold, som moren egentlig burde bruge , så triller vi lidt frem og tilbage, gerne så hovedet næsten kommer ned til gulvet.
Det her er bare nogle ideer men tror de fleste babyer nyder at få bevæget kroppen. Det er i alt fald et hit herhjemme . Boldbad er faktisk også en af øvelserne, men det har vi ikke prøvet, da vi ikke har nogle bolde endnu .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.