så ramte vi uge 30 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Maja88

Er der nogen grund til du skullr føde så tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

DianaRJS

pcoramt skriver:

Det er jo helt vildt! uge 30! (29+) Jeg var forbi min jormorder og hun gav en et forsigtigt skøn på drengenes vægte, og hold da op hele ca. 1500 g stykket. TV 1 (Milan) har sat sig fast i bækkenet og TV 2 (Marvin) sidder oven på sin bror med numsen først

JM gætter på jeg føde 34+0 så det vil sige allerede d.22/8 manden gætter på natten imellem d.21 og 22 august. og jeg selv tror det bliver 07-09-13

Vi glæder os helt vildt!

ooorh gud er du allerede så langt henne? synes altså ikke det er andet end den anden dag du var uge 20 haha

men hvis de gætter på den 21/22 så siger jeg den 28 haha

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

det er meget normalt tvillinger bliver født i uge 34-37 og når den ene allerede har sat sig fast, tyder det på de meget gerne vil ud

Anmeld

21. juli 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

det er meget normalt tvillinger bliver født i uge 34-37 og når den ene allerede har sat sig fast, tyder det på de meget gerne vil ud

Men kunne jo også bare tænkrs det var på grund af pladsmangel..

De tvillinger jeg kender er født 38+

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

Men kunne jo også bare tænkrs det var på grund af pladsmangel..

De tvillinger jeg kender er født 38+

de er også mange der går tiden ud de bliver sat igang 38+0 senest for at undgå komplikationer

men det er ikke unormal at det sker mellem 34-37 fik at vide til sidste scanning and det var mest normalt at gå igang imellem de uger men kan self også være det bare er på vores sygehus de er sku ikek altid til at blive kloge på  hvilket ovenikøbet må være samme som dig altså sygehus

kan godt se sammenhængen ikke var så god der  håber ud ved hvad jeg mente

Anmeld

21. juli 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

de er også mange der går tiden ud de bliver sat igang 38+0 senest for at undgå komplikationer

men det er ikke unormal at det sker mellem 34-37 fik at vide til sidste scanning and det var mest normalt at gå igang imellem de uger men kan self også være det bare er på vores sygehus de er sku ikek altid til at blive kloge på  hvilket ovenikøbet må være samme som dig altså sygehus

kan godt se sammenhængen ikke var så god der  håber ud ved hvad jeg mente

Haha studsede lige over det inden jeg havde læst færdig... forstod det

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

Maja88 skriver:

Haha studsede lige over det inden jeg havde læst færdig... forstod det

ja kan godt se jeg fik det til at lyde som at du heller ikke var til at blive klog på   var bestemt ikke det jeg mente, må ha været trætheden efter en dag i giveskud der skrev

Anmeld

22. juli 2013

pcoramt

Maja88 skriver:

Tror det er pga. Størrelsen JM mener de kommer så tidligt alt er bare super, så der skulle ikke være andre grunde

Anmeld

23. juli 2013

Nadia&Daniel

pcoramt skriver:

Det er jo helt vildt! uge 30! (29+) Jeg var forbi min jormorder og hun gav en et forsigtigt skøn på drengenes vægte, og hold da op hele ca. 1500 g stykket. TV 1 (Milan) har sat sig fast i bækkenet og TV 2 (Marvin) sidder oven på sin bror med numsen først

JM gætter på jeg føde 34+0 så det vil sige allerede d.22/8 manden gætter på natten imellem d.21 og 22 august. og jeg selv tror det bliver 07-09-13

Vi glæder os helt vildt!

Første tanke ang. navnene: FANTATISKE navne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.