så ramte vi uge 30 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
18 svar
9 synes godt om
21. juli 2013

pcoramt

Det er jo helt vildt! uge 30! (29+) Jeg var forbi min jormorder og hun gav en et forsigtigt skøn på drengenes vægte, og hold da op hele ca. 1500 g stykket. TV 1 (Milan) har sat sig fast i bækkenet og TV 2 (Marvin) sidder oven på sin bror med numsen først

JM gætter på jeg føde 34+0 så det vil sige allerede d.22/8 manden gætter på natten imellem d.21 og 22 august. og jeg selv tror det bliver 07-09-13

Vi glæder os helt vildt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

FrkZier

pcoramt skriver:

Det er jo helt vildt! uge 30! (29+) Jeg var forbi min jormorder og hun gav en et forsigtigt skøn på drengenes vægte, og hold da op hele ca. 1500 g stykket. TV 1 (Milan) har sat sig fast i bækkenet og TV 2 (Marvin) sidder oven på sin bror med numsen først

JM gætter på jeg føde 34+0 så det vil sige allerede d.22/8 manden gætter på natten imellem d.21 og 22 august. og jeg selv tror det bliver 07-09-13

Vi glæder os helt vildt!

det da nogen store drenge

uh bliver spændende hvornår det sker!

Jeg gætter på d. 09.09 (der har jeg nemlig fødselsdag)

Anmeld

21. juli 2013

christina92

pcoramt skriver:

Vi glæder os helt vildt!

Tiden går godt nok stærkt!!

Skønne navne! Og hvor er det dejligt de vokser dig så store

Anmeld

21. juli 2013

pcoramt

FrkZier skriver:

det da nogen store drenge

uh bliver spændende hvornår det sker!

Jeg gætter på d. 09.09 (der har jeg nemlig fødselsdag)

Ja de lever godt det er altså ikke kun mig der har trang til lækker mad,  det er drengene 9/9 ville være en fed dato, der har min bedste venindes datter fødselsdag

Anmeld

21. juli 2013

pcoramt

christina92 skriver:

Tiden går godt nok stærkt!!

Skønne navne! Og hvor er det dejligt de vokser dig så store

ja det er helt vildt, men er så super utålmodig.. elsker os bare de navne

Anmeld

21. juli 2013

FrkZier

pcoramt skriver:

Ja de lever godt det er altså ikke kun mig der har trang til lækker mad,  det er drengene 9/9 ville være en fed dato, der har min bedste venindes datter fødselsdag

der skal også lidt energi til at få sådan to basser til at vokse

det er den bedste dag hvor langt vil du være der? 36+ ?

Anmeld

21. juli 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

Vi glæder os helt vildt!

Yay hvor tiden bare bare går glæder mig sådan til at se skønne billeder af de to M dreng
jeg gætter også på de kommer 7/9/13 kunne da være en fed fødselsdag

savner nu stadig et nyt billede

Anmeld

21. juli 2013

christina92

pcoramt skriver:

ja det er helt vildt, men er så super utålmodig.. elsker os bare de navne

hehe ja men nu er der ikke længe igen!

Anmeld

21. juli 2013

pcoramt

FrkZier skriver:

der skal også lidt energi til at få sådan to basser til at vokse

det er den bedste dag hvor langt vil du være der? 36+ ?

der vil jeg være 36+1 så det er da ganske fint

Anmeld

21. juli 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

Yay hvor tiden bare bare går glæder mig sådan til at se skønne billeder af de to M dreng
jeg gætter også på de kommer 7/9/13 kunne da være en fed fødselsdag

savner nu stadig et nyt billede

Jeg regner med at der kommer et nyt billede i morgen aften er ved at dø af varmen, så får ikke rigtig taget mig sammen til noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.