Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er jo helt vildt! uge 30! (29+) Jeg var forbi min jormorder og hun gav en et forsigtigt skøn på drengenes vægte, og hold da op hele ca. 1500 g stykket. TV 1 (Milan) har sat sig fast i bækkenet og TV 2 (Marvin) sidder oven på sin bror med numsen først
JM gætter på jeg føde 34+0 så det vil sige allerede d.22/8 manden gætter på natten imellem d.21 og 22 august. og jeg selv tror det bliver 07-09-13
Vi glæder os helt vildt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pcoramt skriver: Det er jo helt vildt! uge 30! (29+) Jeg var forbi min jormorder og hun gav en et forsigtigt skøn på drengenes vægte, og hold da op hele ca. 1500 g stykket. TV 1 (Milan) har sat sig fast i bækkenet og TV 2 (Marvin) sidder oven på sin bror med numsen først JM gætter på jeg føde 34+0 så det vil sige allerede d.22/8 manden gætter på natten imellem d.21 og 22 august. og jeg selv tror det bliver 07-09-13 Vi glæder os helt vildt!
det da nogen store drenge
uh bliver spændende hvornår det sker!
Jeg gætter på d. 09.09 (der har jeg nemlig fødselsdag)
Tiden går godt nok stærkt!!
Skønne navne! Og hvor er det dejligt de vokser dig så store
FrkZier skriver: det da nogen store drenge uh bliver spændende hvornår det sker! Jeg gætter på d. 09.09 (der har jeg nemlig fødselsdag)
Ja de lever godt det er altså ikke kun mig der har trang til lækker mad, det er drengene 9/9 ville være en fed dato, der har min bedste venindes datter fødselsdag
christina92 skriver: Tiden går godt nok stærkt!! Skønne navne! Og hvor er det dejligt de vokser dig så store
ja det er helt vildt, men er så super utålmodig.. elsker os bare de navne
pcoramt skriver: Ja de lever godt det er altså ikke kun mig der har trang til lækker mad, det er drengene 9/9 ville være en fed dato, der har min bedste venindes datter fødselsdag
der skal også lidt energi til at få sådan to basser til at vokse
det er den bedste dag hvor langt vil du være der? 36+ ?
pcoramt skriver: ja det er helt vildt, men er så super utålmodig.. elsker os bare de navne
hehe ja men nu er der ikke længe igen!
FrkZier skriver: der skal også lidt energi til at få sådan to basser til at vokse det er den bedste dag hvor langt vil du være der? 36+ ?
der vil jeg være 36+1 så det er da ganske fint
BigHope13 skriver: Yay hvor tiden bare bare går glæder mig sådan til at se skønne billeder af de to M dreng jeg gætter også på de kommer 7/9/13 kunne da være en fed fødselsdag savner nu stadig et nyt billede
Yay hvor tiden bare bare går glæder mig sådan til at se skønne billeder af de to M dreng jeg gætter også på de kommer 7/9/13 kunne da være en fed fødselsdag savner nu stadig et nyt billede
Jeg regner med at der kommer et nyt billede i morgen aften er ved at dø af varmen, så får ikke rigtig taget mig sammen til noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128