Melder mig ind her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
0 svar
0 synes godt om
21. juli 2013

Nea85

Hej med jer!

Nu vil jeg også prøve at være med i en terminsgruppe. Dette er mit andet barn, har i forvejen Clara fra 1. maj 2011.

Jeg har termin i starten af marts, mener det var den 2., men jeg kan ikke huske det helt præcis Lige nu føler jeg, at det ligger meget langt ude i fremtiden, og der er jo mulighed for at blive rykket frem/tilbage til nf-scanningen, men jeg glæder mig helt vildt.

Jeg er meget overrasket over, hvor hurtigt det gik denne gang, for sidste gang tog det ca. 10 måneder, og vi var ret utålmodige til sidst.
Denne gang smed jeg p-pillerne i februar, men da jeg er i et barselsvikariat på en privatskole, som slutter i midten af januar, har vi brugt anden prævention de første måneder. Det var lige så meget for at få den normale cyklus tilbage. Men i juni skulle det være, og jeg er næsten sikker på, at den er undfanget omkring den 15.
Jeg havde lidt på fornemmelsen, at der var gevinst, for jeg havde et par dage med kvalme i dagene op til jeg tog testen.

Min kæreste er også rigtig glad, men han udviser ikke vild begejstring - det kommer. Jeg tror også, det er fordi det stadig er en hemmelighed. Jeg har fortalt det til min søster og min aller tætteste veninde.

Stort tillykke, jeg glæder mig til at følge jer!

Knus fra Linnea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.