Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er Patrice? .. et pige navn?
kæresten spurgte ind til det imorges, fordi jeg havde foreslået det.. men kom så i tvivl
hvad mener i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camille Mørch Andersen skriver: Er Patrice? .. et pige navn? kæresten spurgte ind til det imorges, fordi jeg havde foreslået det.. men kom så i tvivl hvad mener i?
jo det mener jeg .. var bare i tvivl om det var et pige navn
Camille Mørch Andersen skriver: jo det mener jeg .. var bare i tvivl om det var et pige navn
Jeg ville umiddelbart opfatte det som et pigenavn.
I mine ører er det lidt for feminint til, at jeg ville bruge det til en dreng.
Men det er jo ikke altid så let at vide med udenlandske navn, som ikke er almindeligt brugte her.
Ciss skriver: Jeg ville umiddelbart opfatte det som et pigenavn. I mine ører er det lidt for feminint til, at jeg ville bruge det til en dreng. Men det er jo ikke altid så let at vide med udenlandske navn, som ikke er almindeligt brugte her.
præsis! synes bare det er så smukt!
Er Patrice? .. et pige navn? kæresten spurgte ind til det imorges, fordi jeg havde foreslået det.. men kom så i tvivl hvad mener i?
Ja, det vil jeg mene at det er. Det lyder lidt som en kortere udgave af Patricia. Synes det er for "tøset" til en dreng
Ifølge Danmarks Statistik er det kun mænd der hedder Patrice i Danmark - du kan se det her: http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/navne/HvorMange.aspx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128