DianaRJS skriver:
sidste lille han mis... han er MEGET udfodrene, og vil meget gerne udforske det hele
han har krudt i røven og der skal helst gerne ske noget hele tiden... men igen super kælen og en rigtig hygge mis.... også renlig
der er en lille forskel på de 2 hvide, ham her har nogle pletter på ryggen, hvor den anden kun har sorte/grå pletter i hovedet og på halespidsen 
Hmm tænke tænke - jeg vil virkelig gerne have en hanmis men han skal kunne leve med to ældre madammer der ikke er særligt gode venner og hamle op med dem, måske udfordre dem lidt og ham her kunne godt lyde som om han er frisk ... Det er jo lidt af et sats med de to - desuden så har jeg også en mand med nej-hat på... Meeen han ved også godt hvor glad jeg er for katte og nu hvor vi ikke har et barn mere i planerne såeh må der kompenseres på anden vis - elsker katte, bor på landet på en fin gårD med stor have, mår, ræveunge, krondyr og rådyr i området og 500m til asfaltvej - vi har Kattelem hvor begge vores gamle madammer har en chip i nakken så den kun lukker katte der bor ind - jep tænker lige over det, har kun en halv time til Herning herfra
Veder tilbage.. skal lige vejre stemningen. Han vil blive kastreret når det er en god ide, vi vil ikke sætte killinger i verden ude omkring da der er rigeligt af dem der lider sørgelige skæbner. Vil gerne have mit eget internat på et tidspunkt. Og så kommer der nok også en hund ind i billedet på et tidspunkt.
Anmeld