Piger i må da

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

DianaRJS

Bshizzle skriver:

Hvor ville jeg dog bare gerne eje en skøn Mis...!!! 

Men tror desværre min kære Hund vil jagte den ud af huset i en fart! 

Eller så gør manden!!  Han er ikke meget for katte, men jeg elsker dem!! 

Håber du finder et trykt godt hjem til dem 

hehe kender det godt dog fik min kæreste at vide på den hårde måde at nu havde han valgt mig og ungerne så måtte han også acceptere kattene og gjrode han så ;P nu kan han dog heller ikke undværre mor mis

men tak håber også selv syens ikke lige 4 børn hund og 6 katte passer så godt sammen i en lille bolig inde i byen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
DianaRJS skriver:

bor i en luille by mellem herning og silkeborg smider lige billeder op af de andre nu ungerne skulle bar elige sove før jeg gad rende rundt efter dem

Uha det er langt væk. vil rigtig gerne give den stribede et kærligt hjem. Kender du ikke nogen som skal mød Fyn når de er klar ? 

øv har slet ikke mulighed for at hente den tror jeg.

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

lige et bevis på at de altså er hygge missere Andreas og den "plettede han" har åbenbart det til fælles de godt kan lide scoobydoo haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

sommerbarn<3 skriver:

Uha det er langt væk. vil rigtig gerne give den stribede et kærligt hjem. Kender du ikke nogen som skal mød Fyn når de er klar ? 

øv har slet ikke mulighed for at hente den tror jeg.

årh det var langt væk men nej kender desværre ingen :/ men ellers kunne vi måske finde en løsning med halvvejs?

Anmeld

21. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
DianaRJS skriver:

årh det var langt væk men nej kender desværre ingen :/ men ellers kunne vi måske finde en løsning med halvvejs?

Ja måske  Skal prøve at se om jeg kan finde nogen som kan køre  Årh det ville være så godt hvis vi kunne finde ud af noget, han lyder som den perfekte mis 

Vil du holde ham til mig?

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

sommerbarn<3 skriver:

Ja måske  Skal prøve at se om jeg kan finde nogen som kan køre  Årh det ville være så godt hvis vi kunne finde ud af noget, han lyder som den perfekte mis 

Vil du holde ham til mig?

han er bestemt også guseskøn....

er de alle sammen så bliver hårdt at skulle af med dem, men så længe jeg ved det er et godt hjem er det itl at bære

ja vil jeg ivhertfald

Anmeld

21. juli 2013

MortilElias2010

DianaRJS skriver:

sidste lille han mis... han er MEGET udfodrene, og vil meget gerne udforske det hele han har krudt i røven og der skal helst gerne ske noget hele tiden... men igen super kælen og en rigtig hygge mis.... også renlig der er en lille forskel på de 2 hvide, ham her har nogle pletter på ryggen, hvor den anden kun har sorte/grå pletter i hovedet og på halespidsen

Hmm tænke tænke - jeg vil virkelig gerne have en hanmis men han skal kunne leve med to ældre madammer der ikke er særligt gode venner og hamle op med dem, måske udfordre dem lidt og ham her kunne godt lyde som om han er frisk ... Det er jo lidt af et sats med de to - desuden så har jeg også en mand med nej-hat på... Meeen han ved også godt hvor glad jeg er for katte og nu hvor vi ikke har et barn mere i planerne såeh må der kompenseres på anden vis - elsker katte, bor på landet på en fin gårD med stor have, mår, ræveunge, krondyr og rådyr i området og 500m til asfaltvej - vi har Kattelem hvor begge vores gamle madammer har en chip i nakken så den kun lukker katte der bor ind - jep tænker lige over det, har kun en halv time til Herning herfra  Veder tilbage.. skal lige vejre stemningen. Han vil blive kastreret når det er en god ide, vi vil ikke sætte killinger i verden ude omkring da der er rigeligt af dem der lider sørgelige skæbner. Vil gerne have mit eget internat på et tidspunkt. Og så kommer der nok også en hund ind i billedet på et tidspunkt. 

Anmeld

11. august 2013

DianaRJS

opper lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.