Piger i må da

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.465 visninger
17 svar
9 synes godt om
20. juli 2013

DianaRJS

kende nogen der mangler en lille sød hanmis?

har 3 srtks killinger jeg SKAL af med...

de er 2 mdr d. 1 august så den første septemper er de klar til at komme hjemmefra... de er alle renlige og spiser godt allerede nu, alle er vant til 2 vildbasser af børn, og vanttil hund... de er super kælne..

de vil blive vaccineret midt august, og få ormekur, de vil komme til at koste 300 som ca. er hvad jeg giver for vaccine og ormekur... jeg har valgt jeg selv betaler lidt af det. da det koster mig 450pr kat for de 2 ting... men har valgt at gøre det på den måde da jeg så er sikre på de er raske, og er vaccineret osv. de skal have nr 2 vaccine 14dage til 3 uger efter som vil ksote jer 275kr +- afhængig af dyrelæge self...

så hvis i kender nogen der kender nogen som kender nogen eller i selv kunne tænke jer en kat, så sig endelig til... det passer desværre ikke så godt med 5 katte, 2 børn og gravid med tvillinger....  og vil gerne de får et godt hjem hvor jeg ved de vil blive passet på

vil gerne smide billeder men bliver først i morgen da min tlf er i stykker så skal bruge computeren og er der ikke helt lys nok til nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

DianaRJS

opper lige

Anmeld

21. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
DianaRJS skriver:

kende nogen der mangler en lille sød hanmis?

har 3 srtks killinger jeg SKAL af med...

de er 2 mdr d. 1 august så den første septemper er de klar til at komme hjemmefra... de er alle renlige og spiser godt allerede nu, alle er vant til 2 vildbasser af børn, og vanttil hund... de er super kælne..

de vil blive vaccineret midt august, og få ormekur, de vil komme til at koste 300 som ca. er hvad jeg giver for vaccine og ormekur... jeg har valgt jeg selv betaler lidt af det. da det koster mig 450pr kat for de 2 ting... men har valgt at gøre det på den måde da jeg så er sikre på de er raske, og er vaccineret osv. de skal have nr 2 vaccine 14dage til 3 uger efter som vil ksote jer 275kr +- afhængig af dyrelæge self...

så hvis i kender nogen der kender nogen som kender nogen eller i selv kunne tænke jer en kat, så sig endelig til... det passer desværre ikke så godt med 5 katte, 2 børn og gravid med tvillinger....  og vil gerne de får et godt hjem hvor jeg ved de vil blive passet på

vil gerne smide billeder men bliver først i morgen da min tlf er i stykker så skal bruge computeren og er der ikke helt lys nok til nu

Hvornår kommer der billeder 

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

sommerbarn<3 skriver:

Hvornår kommer der billeder 

får lige smidt dem ind når ungerne sover

vi er ligeså lgie komme hjem efter en meget varm dag i giveskud :p

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

så er der billeder af den ene lille mis, de andre kommer også

han er den mest kælne, og må erkende han er så kælen han er træls man kan aldrig sidde og slappe af 5 min før han har fundet en måde at komme op til dig

han er som skrevet også renlig super djelig mis

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
DianaRJS skriver:

så er der billeder af den ene lille mis, de andre kommer også

han er den mest kælne, og må erkende han er så kælen han er træls man kan aldrig sidde og slappe af 5 min før han har fundet en måde at komme op til dig

han er som skrevet også renlig super djelig mis

Hvor bor i henne? Kunne godt være interesseret i ham der 

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

sommerbarn<3 skriver:

Hvor bor i henne? Kunne godt være interesseret i ham der 

bor i en luille by mellem herning og silkeborg smider lige billeder op af de andre nu ungerne skulle bar elige sove før jeg gad rende rundt efter dem

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

han er en lille forsigtig mis

udfodre ikke ting så meget som de andre 2, har endnu ikke hørt ham spinde men han er tryg ved folk som sagt bare meget forsigtig og som de 2 andre også renlige

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

sidste lille han mis... han er MEGET udfodrene, og vil meget gerne udforske det hele han har krudt i røven og der skal helst gerne ske noget hele tiden... men igen super kælen og en rigtig hygge mis.... også renlig der er en lille forskel på de 2 hvide, ham her har nogle pletter på ryggen, hvor den anden kun har sorte/grå pletter i hovedet og på halespidsen

Anmeld

21. juli 2013

Bshizzle

Hvor ville jeg dog bare gerne eje en skøn Mis...!!! 

Men tror desværre min kære Hund vil jagte den ud af huset i en fart! 

Eller så gør manden!!  Han er ikke meget for katte, men jeg elsker dem!! 

Håber du finder et trykt godt hjem til dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.