måtte aflive min elskede kat igår :(:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Mini us

Isabella_mor skriver:

du må undskylde at det virkede hårdt, det var ikke ment på den måde, som jeg også skrev... jeg stillede egentlig bare spørgsmålstegn til hvorfor i ikke fandt et andet sted til katten i stedet for at vælge at aflive den, da der kun stod at katten var stresset pga manglende opmærksomhed.. Derfor spurgte jeg, og prøvede at begrunde hvorfor jeg spurgte. 

fordi at jeg tolkede det du har skrevet på en måde, gør jo ikke at jeg har tolket den rigtigt, og det var også derfor jeg spurgte, det du har skrevet nu fremgik jo på ingen måde i din tekst... 

men du må undskylde at jeg stillede det spørgsmål.. jeg har bare en holdning til at man ikke afliver raske dyr.. og udfra det du havde skrevet virkede det ikke til at din kat var syg ud over at den var stresset pga at den ikke fik så meget opmærksomhed som den fik førhen. 

Men d ok du spørger. Det viser bare at du ville have at den havde det godt den havde det godt og jeg fulgte bare dyrlægens anvisning. Måske dumt og måske egoistisk fordi jeg elskede den for meget til at gå af med den. Men den har haft det godt og jeg kan ikk gøre det om nu desværre. Nu glæder jeg mig bare til at få dens urne og aske hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

CroQuis

Mini us skriver:

Jeg elsker den kat meget højt og er helt tom uden den. Så din kommrntar gjorde ondt. Jeg ved at folk ville blive irriteret på den fordi den var meget speciel og så ville jeg hellere selv beholde den.  De marerialistiske ting var ligegyldige. Vi købte hver uge flecce tæpper til 20 kr stykket som vi lagde på det værelse den var på så tissede den på dem for det var ikke altid den gad bruge kattekatten. Så økonomi blev der ikke sparet på. Det var ligegyldigt at vi købte for næsten 200 kr tæpper hver uge. Ville betale alt for at den havde det godt

Kan sagtens forstå din sorg 

Men én ting jeg lige fangede var, at den stadig tissede uden for bakken, i sit værelse?

Men må jeg spørge om den blev undersøgt for sygdom (urinprøve) (for det lyder som om at dyrlægen bare konkluderede at den var stresset, ud fra det du skriver, men kan være jeg tager fejl) og det du beskriver, lyder som en helt almindelig urinvejsinfektion 

Anmeld

21. juli 2013

Mini us

CroQuis skriver:

Kan sagtens forstå din sorg 

Men én ting jeg lige fangede var, at den stadig tissede uden for bakken, i sit værelse?

Men må jeg spørge om den blev undersøgt for sygdom (urinprøve) (for det lyder som om at dyrlægen bare konkluderede at den var stresset, ud fra det du skriver, men kan være jeg tager fejl) og det du beskriver, lyder som en helt almindelig urinvejsinfektion 

Ja den blev undersøgt og der var intet. Dyrlægen mente det var stress eller protest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.