hmm... Jeg synes godtnok det er synd for katten, at den bare er blevet tilsidesat i så lang tid, og fordi at den tissede hvor den ik måtte var grund nok til at tage dens liv.!
Jeg forstår godtnok ikke hvorfor du tog den med dig for at lukke den inde i et værelse.!!! Hvor meget social omgang har den mon haft ved at bo på et værelse alene.! Katte er et socialt dyr... De har brug for social omgang med dem den bor med, og evt andre katte...
der hvor jeg vil hen er, hvorfor udsætte den for et sådant svigt fordi i ikke kunne have den ude blandt jeres fine dyre møbler.? Hvorforvslgte du ikke at få katten ud på en gård eller til nogen som faktisk kunne give den det plads den havde behov for.
Jeg ved ikke hvorfor, men ud fra det du har skrevet virker det bare ikke som om at den kat har betydet særlig meget for dig, selvom dU er ked af at den nu er død.!
Jeg er vel bare imod at man slår raske dyr ihjel bare fordi at man som ejer ikke bryder sig om at den tisser i møblerne.! Så kan man da først undersøge om katten kunne få et nyt hjem hvor den kunne få de sidste år af sit liv som udekat. For ja den var 14 år, og udfra hvad du har skrevet virker det somom at i har valgt at aflive katten selvom den var sund og rask.!
Jeg undskylder meget at jeg får det til at virke som et personligt angreb, det er det ikke, du har valgt som du har gjort, jeg vil bare gerne stille spørgsmål ved hvorfor du ikke undersøgte andre muligheder for at din kar kunne undgå aflivning.
Anmeld