Ikke mærket liv endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

AnthonsMor

Wampires skriver:

ville ringe ASAP til FG... efter MD scanningen bør man mærke liv hver dag... mere og mindre grad men der skal være bevægelse hver dag...

det var i hvert fald den besked vi fik fra damen til scanningen med MD da vi spurgte hvordan med at mærke liv osv...

Det er altså ikke helt rigtigt..
Hvis moderkagen ligger ud mod maveskindet kan der gå helt op til uge 25 før man mærker liv.. Jeg mærkede ikke noget selv før uge 22-23 stykker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

SHERO

Jeg mærkede først liv i 23. Uge, og første gang kunne det ses uden på maven', jeg har aldrig mærket bobler med videre, fik af vide det er helt normalt... så det kommer nok snart :-)

Anmeld

21. juli 2013

2babygirls

sulo skriver:

, hvornår skal man blive bekymret, er 21+4.

Til MD da jeg var 19+6 var der masser af liv i bettemanden

https://www.baby.dk/videnom/4p312/graviditet-fosterbevaegelser.aspx

Træk vejret dybt og læg dig på sofaen om aftenen og luk øjenen. Måske baby gir tegn.

Anmeld

21. juli 2013

2babygirls

Wampires skriver:

ville ringe ASAP til FG... efter MD scanningen bør man mærke liv hver dag... mere og mindre grad men der skal være bevægelse hver dag...

det var i hvert fald den besked vi fik fra damen til scanningen med MD da vi spurgte hvordan med at mærke liv osv...

Ej rolig nu, hun skal først mærke liv dagligt fra uge 25.

Anmeld

21. juli 2013

Benjamins'mor

Man skal først mærke liv hver dag fra 24+ eller sådan, så det er helt normalt indtil 24+ at man mærker første gang.

Anmeld

21. juli 2013

FrkZier

Wampires skriver:

aaaahhh - jeg var til MD scanning 19+0, der er MANGE der ikke mærker liv der!

det er først kritisk hvis man ikke har mærket liv efter 24+

Anmeld

2. august 2013

sulo

Update, har stadig ikke mærket liv, ringede til lægen som synes jeg lige skulle komme forbi og få lyttet efter hjertelyd, og der var liv, men jeg mærker det bare ikke endnu, er 23+3

Anmeld

2. august 2013

l.kjoeller

sulo skriver:

, hvornår skal man blive bekymret, er 21+4.

Til MD da jeg var 19+6 var der masser af liv i bettemanden

tror alt er fint. kommer an på hvordan den lille ligger og om moderkagen ligger fortil osv. men ring og hør jordemoder hvis du er utryg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.