Ikke mærket liv endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
17 svar
2 synes godt om
20. juli 2013

sulo

, hvornår skal man blive bekymret, er 21+4.

Til MD da jeg var 19+6 var der masser af liv i bettemanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

ønskebørn74

sulo skriver:

Hvor ligger din moderkage?

Anmeld

20. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville ringe ASAP til FG... efter MD scanningen bør man mærke liv hver dag... mere og mindre grad men der skal være bevægelse hver dag...

det var i hvert fald den besked vi fik fra damen til scanningen med MD da vi spurgte hvordan med at mærke liv osv...

Anmeld

20. juli 2013

Team Putte

sulo skriver:

Indtil uge 24 er det indenfor normalen at mærke liv første gang jeg mærkede det selv først i uge 21, min moderkage lå foran og var stødpude for sparkene

Anmeld

20. juli 2013

BigHope13

sulo skriver:

Hvordan ligger din moderkage?? Synes at have hørt at det meget normalt at mærke liv mellem uge 18-22 og efter uge 24-25 skal man mærke liv hver dag. Det ihvertfald hvad min jordemoder har sagt til mig.
Synes umiddelbart du måske ville finde ro i at kontakte din jordemoder og høre hvordan du skal forholde dig. Og hvis hun er bekymret kan hun vel sende dig ind til scanning eller tjekke hjertelyd på den bette.

Anmeld

20. juli 2013

nielsen80

sulo skriver:

Rolig nu...hvis din moderkage ligger foran, kan det altså godt drille...jeg mærkede altså også liv rigtig sent, og slet ikke hver dag i starten. Ring til FG hvis du er bekymret, jeg var der nogle gange for at få kørt en strimmel, da det bare er svært at mærke liv, hvis modekagen blokere for alle spark m.m.

Anmeld

20. juli 2013

sulo

Den skulle være bagved liggende sagde lægen der scannede mig til MD, jeg spurgte også der ang at mærke liv, men hun mente det bare var spørgsmål om tid

Anmeld

20. juli 2013

Team Putte

sulo skriver:

Den skulle være bagved liggende sagde lægen der scannede mig til MD, jeg spurgte også der ang at mærke liv, men hun mente det bare var spørgsmål om tid

det kan stadig sagtens være bebs vender så den sparker ind i ryggen og på vil du ikke kunne mærke det endnu

Anmeld

20. juli 2013

DianaRJS

sulo skriver:

det er meget forskelligt hvornår du mærker liv... kommer an på hvor godt udrustet du er og hvordan baby ligger

Anmeld

20. juli 2013

SjeBets

jeg er snart i uge 22 og kan heller ikke mærke tydelig liv, det jeg mærker kan lige så godt være luft i maven eller andet.  Men der var masser af liv til MD, så jeg er fortrøstningsfuld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.