Hvad tager I af jerntilskud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2009

Pige2009

Hej Alle.

Tak for svarene. Grunden til jeg spurgte er også, at jeg kom til at læse bag på pakken, hvor der stod "Må kun anvendes af gravide ifølge aftale med lægen". Nå, men jeg fortsætter bare med at tage dem så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Nanna1985

Jeg tager gravitamin hverdag til min morgen mad.. Til Middagsmad spiser jeg en jern-pille, de hedder GraviJern   Jeg har ingen problemer haft med tage disse jernpiller..

Man må ikk spise jernpillen, samtidig med vitaminpillen, det kan man virkelig blive dårlig af..  Der skal gå 2 timer imellem...

Anmeld

12. juli 2009

Pige2009

Nanna1985 skriver:

Jeg tager gravitamin hverdag til min morgen mad.. Til Middagsmad spiser jeg en jern-pille, de hedder GraviJern   Jeg har ingen problemer haft med tage disse jernpiller..

Man må ikk spise jernpillen, samtidig med vitaminpillen, det kan man virkelig blive dårlig af..  Der skal gå 2 timer imellem...

Ok. Jeg vidste faktisk ikke, at man ikke måtte spise jern sammen med Multivitaminpillen.  Det skal jeg da huske.

TIl jer der tager Hemojern... Hvor mange spiser I om dagen?

Anmeld

14. juli 2009

prettybutterfly

Jeg fik sindssyg hård mave af HEMOJERN og stoppede derfor med at tage dem. Nu tager jeg en graviJERN inden sengetid og min mave fungere fuldstændig perfekt! Nærmest bedre end den plejede! Så graviJERN INDEN SENGETID (må ik tages i forb. med mad) kan klart anbefales!

Kh Mona

Anmeld

14. juli 2009

JustAnotherName

Hemo Jern, for de var mildest ved maven.
De andre fik jeg hård mave af   
Men Hemojern var godt, og fungerede fint.

Jeg tog 3 stk. Hemojern + en almindelig vitaminpille (beregnet til gravide)

Anmeld

14. juli 2009

forår

Jeg spiser kun 1 pille om dagen af Hemojern, er ik klar over om det er nok...men har eller havde en vildt høj blodprcent inden jeg blev  gravid.

Anmeld

14. juli 2009

MaleneGærup

Tager også HomoJern, da det var dem apoteket anbefalte mig, da de ikke er så hårde ved maven. Tager kun en hver dag inden jeg går i seng (men er ikke så god til at huske dem, men synes nu det går bedre)

Anmeld

14. juli 2009

Pige2009

Jeg havde også en vildt høj blodprocent inde jeg blev gravid og var bloddoner. Jeg tager som der står på pakken 3 piller hver dag af Hemojern.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.