Lykkerus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Ja og manden som også mærker dem hver dag nu.. Og han elsker det inderligt.. 

Hvor dejligt, super dejlig følelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

-Sigrid-

ønskebarn74 skriver:

Ligger her på sofaen og er totalt lykkelig.. Bøllerne futter rundt i min mave og nyder at jeg nusser og taler med dem.. 

Suk.. Findes der noget bedre... Nej.. 

Ja, når de kommer ud og du har ammet dem (jeg havde jo godt nok kun en = noget nemmere) og de så ligger og sover ved dig, mens de hormoner som amning giver dig gør dig døsig og SÅ lykkelig 

Men spark er alligevel noget af det bedste 

Anmeld

21. juli 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

Ja det faktisk lidt mærkeligt. Men jeg mærker ikke så meget til vores bandit i løbet af dagen, men hele aftenen er han igang og så bliver jeg da også lige vækket et par gange i løbet af natten fordi han mosler så meget rundt.

her har farmand dog ikke fået lov at mærke så meget endnu, men nu han lige kommet hjem fra en uge i holland så håber på at han mærker lidt i aften

jeres bøller er så dygtige i har været så meget igennem at de nok tænker de nødt til at være ekstra aktive så mor og far kan være glade og lykkelige

blander mig lige

grunden til man ofte mærker meget mere liv om aften og natten er fordi man er aktiv i løbet af dagen og så bliver bebs vugget til ro inde i maven når man bevæger sig

Anmeld

21. juli 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

blander mig lige

grunden til man ofte mærker meget mere liv om aften og natten er fordi man er aktiv i løbet af dagen og så bliver bebs vugget til ro inde i maven når man bevæger sig

Ak ja det giver da mening
tak for det nyder ihvertfald min lille festabe i aften/natten timerne Hehe

Anmeld

21. juli 2013

ønskebørn74

Ak ja det giver da mening
tak for det nyder ihvertfald min lille festabe i aften/natten timerne Hehe

Også mig mine to.. Jeg tuder indimellem af lykke..  

Åh ja de hormoner.. 

Anmeld

21. juli 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Også mig mine to.. Jeg tuder indimellem af lykke..  

Åh ja de hormoner.. 

Ja det næsten ikke til at tro efter alle kampende at der nu ligger en basse i min mave og to skønne bøller i din kan godt forstå du får nogle tudeture men så længe de opstår af lykke er det jo bare fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.