Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ligger her på sofaen og er totalt lykkelig.. Bøllerne futter rundt i min mave og nyder at jeg nusser og taler med dem..
Suk.. Findes der noget bedre... Nej..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Ligger her på sofaen og er totalt lykkelig.. Bøllerne futter rundt i min mave og nyder at jeg nusser og taler med dem.. Suk.. Findes der noget bedre... Nej..
-Milla- skriver: Skønt. Det er en dejlig følelse og tillykke med graviditeten.
Skønt. Det er en dejlig følelse og tillykke med graviditeten.
Den bedste.. Tak..
BigHope13 skriver: Det er bare så skønt. Må være en helt ubeskrivelig dejlig følelse med to liv derinde. Her ligger jeg også på sofaen og nyder bassen mest aktive tid på døgnet
Det er bare så skønt. Må være en helt ubeskrivelig dejlig følelse med to liv derinde. Her ligger jeg også på sofaen og nyder bassen mest aktive tid på døgnet
Total hygge og kærlighed..
Og sjovt at de har tidspunkter de er mere aktive end ellers.. Vores smklaver små buler på min mave nu..
Og danser for deres far hver dag..
Maja84 skriver: Hvor dejligt for dig søde
Hvor dejligt for dig søde
Ja og manden som også mærker dem hver dag nu.. Og han elsker det inderligt..
ønskebarn74 skriver: Total hygge og kærlighed.. Og sjovt at de har tidspunkter de er mere aktive end ellers.. Vores smklaver små buler på min mave nu.. Og danser for deres far hver dag..
ønskebarn74 skriver: Ja og manden som også mærker dem hver dag nu.. Og han elsker det inderligt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128