Så blev bentmissen aflivet i dag *;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
2721 skriver:

Lyder som om i har haft mange skønne år sammen
De har det med at sætte sig dybt fast i ens hjerte sådan nogle skønne dyr.
På mandag skal jeg siger farvel til min skønne hunkat, da hun simpelthen ikke kan klare al den action der er når man har en 3 årig, hum gemmer sig i hans vågne timer og slås med vores anden kat. Jeg har dog fundet hende et andet hjem. Havde besluttet at aflive hende, mest fordi jeg synes det altid er noget af en risiko og få omplaceret et dyr og hun er ved at være en gammel dame. Men fandt en sød ældre dame. Ved det ikke er det samme, men synes godt nok stadig at det er svært
Endnu er stort knus til dig

I mister hende jo stadig, så det er da smader hårdt!! 

Bentmissen sku også ha været aflivet da naboen døde, men vi havde passet ham i over et år, mens naboen var syg, så vi nægtede at udlevere ham. Så advokaten besteme at så måtte vi arve ham. 

Han havde bare så meget personlighed og var en rigtig dejlig kat. Men ja så blev han syg, og der var desvære ik andet at gøre, så det var det bedste for ham. 

Er sikker på at jeres kat nok ska blive glad for sit nye hjem. Syntes i hvert fald det er bedre en at aflive en ellers sund kat. 

Ih de dejlig små dyr! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

2721

StineW79 skriver:

I mister hende jo stadig, så det er da smader hårdt!! 

Bentmissen sku også ha været aflivet da naboen døde, men vi havde passet ham i over et år, mens naboen var syg, så vi nægtede at udlevere ham. Så advokaten besteme at så måtte vi arve ham. 

Han havde bare så meget personlighed og var en rigtig dejlig kat. Men ja så blev han syg, og der var desvære ik andet at gøre, så det var det bedste for ham. 

Er sikker på at jeres kat nok ska blive glad for sit nye hjem. Syntes i hvert fald det er bedre en at aflive en ellers sund kat. 

Ih de dejlig små dyr! Vh stine

Det er nemlig hårdt, jeg reddede hende fra døden som lille og føler at jeg svigter hende nu, men det liv jeg kan tilbyde hende pt er bare alt andet end optimalt

Hvor var det dejligt i kunne ive ham endnu et år
Ja, nogen katte har lige den ekstra charme/personlighed, der gør at de sætter et endnu større spor i ens hjerte

Jeg er enig i det er forkert at aflive en sund og rask kat, men når man har en kat som min, som har ar på sjælen fra siden spæde tid som lille killing, er det ekstra svært at sikre hun kommer det rette sted hen, men føler jeg har fundet en der har hjertet og lysten til at sikre hende en rolig og tryg alderdom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.