Vi har besøgt Noa på kirkegården...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
17 svar
3 synes godt om
19. juli 2013

LinLin

I går fik vi brev om at vores lille Noa nu ligger i barnefællesgraven på vestre kirkegård.

Nøj hvor jeg tudede da jeg læste brevet; både ved tanken om at jeg nu har et barn der ligger begravet på en kirkegård, men også fordi jeg egentlig er glad for at vi nu har et sted at "besøge" Noa.

Drengene tegnede hver en tegning som vi tog med og lagde under nogle sten (det ved jeg faktisk ikke om man må, men det havde især David brug for!)

Vi tog billeder af os alle fire til mindebogen og sad lidt foran den store græsplæne. Fik da også lige fældet et par tårer

Men ser det som endnu et skridt på vejen "videre"... Har stadigvæk en tudetur om aftenen og har ikke lyst til at være social overhovedet, men ellers går det da lidt bedre, tror jeg nok....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Lykke:)

Stort kram til jer
Håber, at i kommer ovenpå! Og hvor er det dejligt, at i nu kan besøge ham

Anmeld

19. juli 2013

Rockertand

LinLin skriver:

I går fik vi brev om at vores lille Noa nu ligger i barnefællesgraven på vestre kirkegård.

Nøj hvor jeg tudede da jeg læste brevet; både ved tanken om at jeg nu har et barn der ligger begravet på en kirkegård, men også fordi jeg egentlig er glad for at vi nu har et sted at "besøge" Noa.

Drengene tegnede hver en tegning som vi tog med og lagde under nogle sten (det ved jeg faktisk ikke om man må, men det havde især David brug for!)

Vi tog billeder af os alle fire til mindebogen og sad lidt foran den store græsplæne. Fik da også lige fældet et par tårer

Men ser det som endnu et skridt på vejen "videre"... Har stadigvæk en tudetur om aftenen og har ikke lyst til at være social overhovedet, men ellers går det da lidt bedre, tror jeg nok....

Stort kram, hvor må det være hårdt

Anmeld

19. juli 2013

Laulund87

19. juli 2013

asff

LinLin skriver:

Godt i har et sted at besøge- selvom det er frygteligt. Og selvfølgelig er du stadig smadret over tabet, det burde ingen opleve!! 

Anmeld

19. juli 2013

LinLin

Lykke:) skriver:

Stort kram til jer
Håber, at i kommer ovenpå! Og hvor er det dejligt, at i nu kan besøge ham

Det er nemlig rigtigt dejligt, selvom det selvfølgelig også er enormt trist...

Anmeld

19. juli 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Tak

Anmeld

19. juli 2013

LinLin

Rockertand skriver:

Stort kram, hvor må det være hårdt

Tak

Anmeld

19. juli 2013

LinLin

asff skriver:

Godt i har et sted at besøge- selvom det er frygteligt. Og selvfølgelig er du stadig smadret over tabet, det burde ingen opleve!! 

Vi har aftalt at vi i hvert skal besøge noa til jul og på dens fødselsdag!

Anmeld

19. juli 2013

asff

LinLin skriver:

Vi har aftalt at vi i hvert skal besøge noa til jul og på dens fødselsdag!

Det lyder som en rigtig god ide, så er h'n jo også stadig med i familie-tingene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.